Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kjæresten min flasser en del, og sjampoen han bruker virker ikke. Det er en vanlig flass sjampo kjøpt på dagligvare butikk.

Han klør ikke i hodebunnen.

Jeg har aldri hatt flass så aner ikke hvilken som er god, håper noen kan komme med noen tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vist to typer flass, den du får i dagligvaren funker bare på den ene. De har også en flasshampoo på apoteket. Den funket for meg...

Skrevet

Jeg har ikke brukt den enda, kjøpte den nemlig i går.. Men, ble hvertfall anbefalt en på apoteket til 170,-. Tror den het fungoral.

Skal brukes ganger i uken i 4 uker, jeg starter i morgen :-)

Skrevet

Fungoral vet jeg om.

Men, to typer flass?

De litt mer fancy sjampo merkene da, kan de ha noe for seg?

Skrevet

Sambo merker best effekt av Redken sin flasshampo, og Jason tea tree shampo. Redken tester på dyr, Jason gjør ikke det :) Jason sin finnes på Vita om du ønsker å kjøpe i butikk, men finnes myye billigere på iherb eller feelunique.

Skrevet

Den grønne fra Vichy Dercos-serien, husker ikke mer av navnet, syns jeg var veldig god!

Skrevet

Det er ulike typer flass, en type kommer av en sopp som man kan reagere på ved å flasse eller man kan flasse fordi hodebunnen er tørr eller sensitiv. Er det siste tilfellet man er vil ikke vanlig flasshampo hjelpe i lengden.

Men selv anbefaler jeg Wella SP sin shampeeling. Jeg har brukt denne periodisk gjennom vinteren etter å ha reagert på diverse shampoer og stylingprodukter som jeg tester (da flasser hodebunnen min av og jeg har hvitt støv på skuldrene, samtidig som det klør og svir). Denne fjerner ikke bare kløen men får bort alt flasset på utrolig kort tid. Nå er jeg på en ny periode etter å ha prøvd en ny shampo og denne tok flasset etter to vask. Selges hos frisørsalonger eller på feelunique.com.

Et annet alternativ er green people sin rosemary-serie, denne er også super for flassende hodebunn. Fås hos noen vitabutikker og hos feelunique.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...