Gå til innhold

trenger en hobby? noen gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kort innfo:

Mann 25,

jobber perioer veldig mye (gjort så i et par år)

men savner en aktivitet som ikke har noe med jobben min å gjøre, noe helt annet :)

åpen for det meste :) bare det er artig/morsomt/givende :)

på forhånd takk for innspillet/forslaget :D

Ken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sa ikke noe om interesser da. Foto, web design, bygge modellfly eller mekke din egen radiostyrte bil f.eks.?

Skrevet

Jeg har opplevd et utrolig godt miljø innen kampsport :) MASSE hyggelige mennesker, og man blir veldig interesserte i sporten! (Forslag til sportslig hobby ihvertfall)

Lykke til uansett hva du finner på :popcorn:

Skrevet

interesser, nja,, tenke egentlig å prøve noe helt nytt :)

fra før er vel data / fjellturer / svømming/ snekring vært aktivitetene jeg har drevet på med, men lage egen radiostyrt bil, hørtes faktisk litt artig ut :)

Skrevet

Jeg har opplevd et utrolig godt miljø innen kampsport :) MASSE hyggelige mennesker, og man blir veldig interesserte i sporten! (Forslag til sportslig hobby ihvertfall)

Lykke til uansett hva du finner på :popcorn:

hyggleige mennesker er jo altid posetivt, og muligheter til å trene litt er jo greit :) har vært innpå tanken før også :)

takk for innspillet :D

Skrevet

ridning :) kjempe gøy, pluss at man får mosjon med det samme. Hester er flotte dyr å være sammen med :)

Skrevet

ridning :) kjempe gøy, pluss at man får mosjon med det samme. Hester er flotte dyr å være sammen med :)

Hadde vært artig å prøve :D / noe jeg ikke har gjort siden jeg var hmm 12-13 år :)

takk for forslaget :D

Skrevet

Sykling er morro. Kanskje ikke så sosialt, men fordelen er at du kan gjøre det når du vil...

Tenker du en aktiv hobby? Eller mer som strikking, decopage, scrapbooking, fotografering ol

Skrevet

Sykling er morro. Kanskje ikke så sosialt, men fordelen er at du kan gjøre det når du vil...

Tenker du en aktiv hobby? Eller mer som strikking, decopage, scrapbooking, fotografering ol

tar alle forslag med takk :D og sykkling er artig det, lite som er bedre den vinden i håret og flott natur å se på :D scrapbooking ser jeg ikke helt for meg, men de som er flink / lager det, så er det utrolige fine gaver man kan lage :) har en veninne som lager det, kortene hun lager er sykt fine og personlige :D

Skrevet

scrapbooking ser jeg ikke helt for meg, men de som er flink / lager det, så er det utrolige fine gaver man kan lage :) har en veninne som lager det, kortene hun lager er sykt fine og personlige :D

Da kunne du like gjerne ha heklet :tongue:

Skrevet

Jeg foreslår terrengsykling, rettere sagt stisykling. Skaff sykkel og hjelm hvis ikke du har. Deretter registrerer du deg på forumet på terrengsykkel.no. Der avtales det turer hver dag så lenge det er sykkelføre og du finner likesinnede å dra på tur med. Alle ferdighetsnivåer. Hobby, trim og nye gode venner ett stort kinderegg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg foreslår terrengsykling, rettere sagt stisykling. Skaff sykkel og hjelm hvis ikke du har. Deretter registrerer du deg på forumet på terrengsykkel.no. Der avtales det turer hver dag så lenge det er sykkelføre og du finner likesinnede å dra på tur med. Alle ferdighetsnivåer. Hobby, trim og nye gode venner ett stort kinderegg!

hmm en veldig god ide, :D takker for forslaget, skal sjekke det :D

Skrevet

Seiling!

Skrevet

Seiling!

det er noe jeg godt kunne tenke meg å prøve, men har ingen anelse om hvor og hvordan ^^ men virker artig ;)

Skrevet

Hvis du bor et sted der du har mulighet, anbefaler jeg å gå på kurs først, samt kjøpe en bok om seiling. I Oslo har f.eks. KNS kurs hver vår og høst. Så er det slik at mange som har seilbåt mangler mannskap, og dette etterlyser dette f.eks. på seilmagasinets hjemmesider eller gjennom sin seilforening. LYkke til:)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Vil si som en over her - ridning. På travparken er det ofte folk som trenger hjelp til mosjonering av hester.

Ellers så er det et utbredt klatremiljø i Bergen også. En fysisk og psykisk utfordrende sport, som tar deg med ut i natureno også. Og så kan man klatre innendørs i dårlig vær og på vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...