Gå til innhold

Luremusfellen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Balansegangen er selvsagt viktig. Uskyldig flørt er bare moro, men når flørtingen blir vill og uhemmet, er det mange som blir hektet, og da er det kjedelig å stå igjen som en annen idiot.

...eller - som beskrevet i en annen tråd - bli liggende på sofaen hos damen etter at hun har tatt på kyskhetsbeltet fordi hun fant ut at kuken hadde feil størrelse :huh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det høres litt spennende ut å bli det dersom man begynner å kjede seg litt i tilværelsen ... eller er blitt skuffet...

Huff - det var en litt dum kommentar av meg.

God bless sex!

Skrevet

Jeg husker en gang jeg ble med en mann på hotellrommet etter at vi hadde møttes ute på byen og pratet. Men han viste seg veldig overrasket over at jeg ble med han for å ha sex, fordi jeg han syntes ikke jeg hadde gitt inntrykk av det på oppførselen min tidligere. Så jeg var det motsatte av luremus! Burde jeg ikke få premie for det gutter? :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Burde jeg ikke få premie for det gutter? :gjeiper:

Ja, det kalles sex.

Gjest Hard Ride
Skrevet

Jeg husker en gang jeg ble med en mann på hotellrommet etter at vi hadde møttes ute på byen og pratet. Men han viste seg veldig overrasket over at jeg ble med han for å ha sex, fordi jeg han syntes ikke jeg hadde gitt inntrykk av det på oppførselen min tidligere. Så jeg var det motsatte av luremus! Burde jeg ikke få premie for det gutter? :gjeiper:

Du får en pluss på innlegget ditt i hvert fall.

Skrevet

Jo - tøft gjort!

Hilsen en som ikke er en av gutta - men allikevel!

Skrevet

...eller - som beskrevet i en annen tråd - bli liggende på sofaen hos damen etter at hun har tatt på kyskhetsbeltet fordi hun fant ut at kuken hadde feil størrelse :huh:

Ja, den er jo enda verre. Da føler man virkelig at man har vunnet lotteriet. Jeg lurer på hva som går igjennom hodet på enkelte, og om de i det hele tatt vet hva de gjør med andre mennesker.

Skrevet

Ja, den er jo enda verre. Da føler man virkelig at man har vunnet lotteriet. Jeg lurer på hva som går igjennom hodet på enkelte, og om de i det hele tatt vet hva de gjør med andre mennesker.

No brain - no pain :fnise:

• Liker 1
Gjest SnakeOil
Skrevet (endret)

De jentene jeg har snakket med om dette, sier rett ut, at det handler om bekreftelse, sannsynligvis bekreftelse på at de har det seksuelle draget. (noen misforstår dog og tror at dette er det samme som at de kan bli i sammen med hvem som helst, men det er en annen greie)

Som katten sier, så handler hele greia om å få bekreftet at han vil ha sex med henne, det var det, alt hun ville, byebye. :lete:

Poenget er vel at flørtingen ofte har en veldig direkte karakter (tafsing, gnikking, generell fysisk erting, for så å avbrytes når hardingen omtrent peker i taket).

- Det er iallefall min erfaring.

Men det finnes andre typer luremus også, jenter som sjarmerer en eller annen stakkar i senk, for så å utnytte han til diverse tjenester. (hjemkjøring av varer fra ikea, snekre litt, løfte tunge ting etc) Baaad girls :nei:

De holder på til de finner en som ikke er så lettlurt, da kan det bli veldig moro å se hvor langt de er villige til å strekke strikken, hehe, ingenting som er mer moro enn å være lurekuk om du merker/vet at dama er luremus. :fnise:

Endret av SnakeOil
Skrevet

Ei som åpenlyst flørter, hinter om sex og lar seg påspandere drinker hele kvelden. Men som når kvelden går mot slutt og alt taler til å finne seg ei seng takker pent og forlater lokalet.

Eller endatil blir med i en taxi hjem til gaten din, kysser deg på kinnet og forsvinner i taxien før du aner ordet av det.

Skrevet

Noen flere historier, eller er det så traumatisk at man ikke vil rippe opp i det?

Skrevet

Noen flere historier, eller er det så traumatisk at man ikke vil rippe opp i det?

Det er nok heller det at folk ikke finner temaet interessant og engasjerende. Tviler på at det er fordi de er så traumatiserte av luremusopplevelser at du ikke får flere svar.

Skrevet

Det er nok heller det at folk ikke finner temaet interessant og engasjerende. Tviler på at det er fordi de er så traumatiserte av luremusopplevelser at du ikke får flere svar.

OK takk for alle svar!

Skrevet

Jeg er en luremus :gjeiper:

Ja hvorfor ikke? Menn er bare ute etter en ting likevel...Skulle bare mangle at de får litt straff for at de er så ensporet og sexfikserte og idiotiske...

Skrevet

Er man luremus om man sier fra på forhånd også?

To ganger har jeg opplevd at menn har blitt sure, på trods av at jeg sa klart i fra om at det ikke ble sex. Ikke hadde jeg flørtet med dem heller. Dette var bekjente og ikke fremmede. En gang var det en som spurte om han kunne sove over, siden det var så langt hjem. Det var jo greit for meg, har jo gjesterom. Noe jeg sa TYDELIG at han skulle sove på. Andre gangen var vi ikke helt klare til å avslutte festen. Gav beskjed da også, at det kun ble drikking og ikke noe mer. Gjesterommet ble gitt beskjed om. Men... fortsatt var de sure/mutte dagen etterpå. Da begynner jeg å lure litt. :klø:

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er en luremus :gjeiper:

Ja hvorfor ikke? Menn er bare ute etter en ting likevel...Skulle bare mangle at de får litt straff for at de er så ensporet og sexfikserte og idiotiske...

Og jeg er en lurekuk som elsker å møte luremuser. Gjør dem så kåt at de blir desperate, for så å dra.

Gjest utlogget_anonym
Skrevet

Problemet er at det finnes en del menn (og sikkert kvinner også) som er så desperate og fokuserte på å få seg noe iløpet av kvelden, at de tar hvert minste smil som en bekreftelse. Jeg har opplevd flere ganger at menn tror de får sex bare fordi jeg har smilt og vært hyggelig, og pratet med dem. Og nei, jeg pleier ikke å gni meg oppetter menn med soveromsøyne og hinte til sex. Ikke flørter jeg iherdig bare for å få oppmerksomhet heller. Likevel er det noen menn som tror at når jeg er høflig og smilende betyr det at jeg er klar for sex. Noen menn er til og med så desperate at de blir fornærmet når man takker nei til å bli påspandert. De burde jo være glad for at jeg ikke utnytter dem for å få gratis drikke.

Det er en lettelse å ha kjæreste, for da har man en gyldig grunn for å komme seg unna innpåslitne mannfolk. Problemet er bare at så snart man gir beskjed om at man er opptatt, blir man kalt innbildsk. Enten er man innbildsk (evt surkjerring/prippen) eller så er man luremus. Er det rart man holder seg hjemme fra byen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...