Gå til innhold

Luremusfellen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig veldig interessert i alt som har med seksualitet å gjøre men har ikke hatt noen passelig venn å spørre.

Har dessuten ganske sære veninner som jeg ikke tør å ta opp slike, litt frekke, temaer.

Har ikke vært i særlig åpne voksne miljøer der man kan snakke om slikt heller med det resultat at jeg er temmelig "uskyldig" for alderen.

Jeg så en gang følgende overskrift utenpå et manneblad:

Den fryktede "Luremusfellen".

Er det noen mannfolk som kan forklare hva det er?

Vet alle hva det betyr?

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Ei jente som flørter og legger alt opp til sex, men kun forlater når hun har fått bekreftelsen på at mannen vil ha sex med henne.

Skrevet

Ei jente som flørter og legger alt opp til sex, men kun forlater når hun har fått bekreftelsen på at mannen vil ha sex med henne.

Det er vel endel misforståelser ute å går også.

Mange av oss jenter har en litt flørtende måte å være på fordi det er behagelig å få oppmerksomhet!

Gjest Hard Ride
Skrevet

Mange av oss jenter har en litt flørtende måte å være på fordi det er behagelig å få oppmerksomhet!

Ja, men det blir jo "ubehagelig" for oss for å si det slik, om dere drar det for langt og gir menn falske håp.

Skrevet

Ja, men det blir jo "ubehagelig" for oss for å si det slik, om dere drar det for langt og gir menn falske håp.

Du skal også få et svar da jeg liker å være generøs med oppmerksomheten min;

Er sex alt for menn?

Det sies at livet og verden ikke er rettferdig. Det som gjør det ene mennesket glad - gjør en annen trist!

Men det er jo et interessant tema.

Skrevet

Dersom ei jente flørter vilt og uhemmet med meg, forventer jeg at det er fordi hun liker meg. Ikke fordi hun vil ha oppmerksomhet. Da kan hun like gjerne flekke av seg klærne der og da, eller skrike høyt.

Skrevet

Dersom ei jente flørter vilt og uhemmet med meg, forventer jeg at det er fordi hun liker meg. Ikke fordi hun vil ha oppmerksomhet. Da kan hun like gjerne flekke av seg klærne der og da, eller skrike høyt.

Er det noe alle menn mener - eller er det bare slike som du som kanskje har en sterk seksualdrift, I presume?

Skrevet

Er det noe alle menn mener - eller er det bare slike som du som kanskje har en sterk seksualdrift, I presume?

Det er ikke snakk om seksualdriften alene, snarere følelsene som settes igang ved slik flørting. Jeg forventer jo aldri at jenta bare leker for å få oppmerksomhet. Jeg antar selvsagt at hun liker meg, og handler ut i fra det. Alltid moro når luremusa stotrer ut et eller annet, eller bare forsvinner. Spesielt når man har begynt å like den jenta selv. Nei, luremus har jeg ingen sans for.

Skrevet

Av og til opplever vel kvinner det samme. Det har virket som om en type er interessert og så sitter vi der med skjegget i postkassen!

Gjest Raindrops
Skrevet

Av og til opplever vel kvinner det samme. Det har virket som om en type er interessert og så sitter vi der med skjegget i postkassen!

Ja, det kalles lurekuk.

Nei men på den seriøse siden så mener jeg at det må være lov å flørte uten at det betyr sex. Men hvis man (for å ta et ekstremt eksempel) danser med en fyr på byen, og står å gnir rumpa i skrittet på han, for så å avvise han så synes jeg man er luremus.

Men det er vel en balansegang. Noen tar all form for flørting veldig seriøst, mens andre bare er flørtete av natur og ser ikke nødvendigvis at de etterlater seg et følelsesmessig kaos.

Skrevet

Du tror lurekuker er like utbredt som luremus? Og har du skjegg er det jaggu ikke rart lurekuken forsvinner... ;)

Gjest Hard Ride
Skrevet

Du skal også få et svar da jeg liker å være generøs med oppmerksomheten min;

Er sex alt for menn?

Det sies at livet og verden ikke er rettferdig. Det som gjør det ene mennesket glad - gjør en annen trist!

Men det er jo et interessant tema.

En luremus er en person som drar det ganske langt.

De drar det så langt at personen som blir lurt er sikker på å få sex, og får dem ofte til å gjøre ting for dem siden den som blir lurt tror de har noe på gang.

Eksempel: Få mannen til å kjøre henne hjem i den tro at han skal få seg noe, men så "ombestemme" seg ved dørkanten og si at han må dra hjem igjen.

Skrevet

Ja, det kalles lurekuk.

Nei men på den seriøse siden så mener jeg at det må være lov å flørte uten at det betyr sex. Men hvis man (for å ta et ekstremt eksempel) danser med en fyr på byen, og står å gnir rumpa i skrittet på han, for så å avvise han så synes jeg man er luremus.

Men det er vel en balansegang. Noen tar all form for flørting veldig seriøst, mens andre bare er flørtete av natur og ser ikke nødvendigvis at de etterlater seg et følelsesmessig kaos.

Balansegangen er selvsagt viktig. Uskyldig flørt er bare moro, men når flørtingen blir vill og uhemmet, er det mange som blir hektet, og da er det kjedelig å stå igjen som en annen idiot.

Skrevet

Greia er at alle menn tolker ALT kvinner gjør dithen at det kommer til å ende opp med sex. Bare vi smiler, kan noen menn få den klinkende flotte ideen om at "den jenta der! Hu flørter med meg!" Dette er ikke alltid intensjonen til jentene som bare vil være hyggelige eller er snille. Har opplevd mange ganger å plutselig få luremus slengt i trynet fordi jeg sier nei til å være med en fyr hjem/eller omvendt. Og da har ikke jeg engang tenkt tanken på noe seksuelt. En gang satt jeg til og med bare ved siden av fyren på et utested, og vi snakka ikke sammen engang!!!

Skrevet

Du tror lurekuker er like utbredt som luremus? Og har du skjegg er det jaggu ikke rart lurekuken forsvinner... ;)

Det med skjegget skulle vært i " " gåseøyne.

Skrevet

Greia er at alle menn tolker ALT kvinner gjør dithen at det kommer til å ende opp med sex. Bare vi smiler, kan noen menn få den klinkende flotte ideen om at "den jenta der! Hu flørter med meg!" Dette er ikke alltid intensjonen til jentene som bare vil være hyggelige eller er snille. Har opplevd mange ganger å plutselig få luremus slengt i trynet fordi jeg sier nei til å være med en fyr hjem/eller omvendt. Og da har ikke jeg engang tenkt tanken på noe seksuelt. En gang satt jeg til og med bare ved siden av fyren på et utested, og vi snakka ikke sammen engang!!!

Nei, alle menn tolker ikke ting i verste mening. Jeg liker en god flørt, og tar mye før jeg tror man mener mer. Når flørtinga tar av fullstendig derimot, så forventer man at det ligger mer bak. Noen kvinner aner ikke hvordan de fremstiller seg selv når de er ute.

Skrevet

En luremus er en person som drar det ganske langt.

De drar det så langt at personen som blir lurt er sikker på å få sex, og får dem ofte til å gjøre ting for dem siden den som blir lurt tror de har noe på gang.

Eksempel: Få mannen til å kjøre henne hjem i den tro at han skal få seg noe, men så "ombestemme" seg ved dørkanten og si at han må dra hjem igjen.

Jeg opplevde et eksempel for mange år siden da jeg var på fest og trengte skyss hjem og ble kjent med en fyr på MC. Fikk låne hjelm av kameraten hans. Så vel på det som en litt spennende flørt men tenkte ikke på sex. Han skjønte desverre dette før vi var helt fremme da vi stoppet og snakket underveis at han ikke fikk bli med inn. Det merktes på kjøringen den siste veien at han var sint. men satte meg heldigvis trygt av utenfor huset.

Gjest Hard Ride
Skrevet

Jeg opplevde et eksempel for mange år siden da jeg var på fest og trengte skyss hjem og ble kjent med en fyr på MC. Fikk låne hjelm av kameraten hans. Så vel på det som en litt spennende flørt men tenkte ikke på sex. Han skjønte desverre dette før vi var helt fremme da vi stoppet og snakket underveis at han ikke fikk bli med inn. Det merktes på kjøringen den siste veien at han var sint. men satte meg heldigvis trygt av utenfor huset.

En ekte luremus hinter åpenbart om at det blir sex.

Siden du aldri tenkte på sex er det ikke så ille som en ekte luremus. Jeg vil i hvert fall ikke si at du oppførte deg slik ut i fra hva du skrev.

Skrevet

Mener du hvis hun sier eller hinter at det skal bli noe? Menn tror vel ikke uten videre at det skal bli noe bare fordi de kjører henne hjem? Eller gjør de det? :gjeiper:

Skrevet

En ekte luremus hinter åpenbart om at det blir sex.

Siden du aldri tenkte på sex er det ikke så ille som en ekte luremus. Jeg vil i hvert fall ikke si at du oppførte deg slik ut i fra hva du skrev.

Men det høres litt spennende ut å bli det dersom man begynner å kjede seg litt i tilværelsen ... eller er blitt skuffet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...