vixen Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 Er det noen som har noen tips om hva man gjøre for å få lange og tykke øyevipper? En mulighet er å klippe tuppene... noen som har andre tips? -viXen-
Gjest care Skrevet 21. oktober 2003 #2 Skrevet 21. oktober 2003 Det har jeg ikke hørt om. Tror ikke det går... :blunke: :blunke:
Gjest GreenSky Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 Har hørt at det er bra for øyenvippene å smøre dem inn med litt vaselin før en legger seg, i alle fall...
Skusla Skrevet 21. oktober 2003 #5 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg bruker en hvit mascara fra Lancome under den vanlige mascaraen. De fleste merker har fått slike nå tror jeg. Det gjør at vippene både blir lenger og fyldigere... :D Du må ikke finne på å klippe vippene dine....
Gjest sunshine-t Skrevet 21. oktober 2003 #6 Skrevet 21. oktober 2003 sort vaselin fra apoteket og ligge med den over natten.
bluebird Skrevet 21. oktober 2003 #7 Skrevet 21. oktober 2003 Er det noen som har noen tips om hva man gjøre for å få lange og tykke øyevipper? Ja, klæsje på med ett tonn mascara. Eller gå med en knall rød leppestift som tar oppmerksomheten bort fra øynene. Eller kjøpe falske øyevipper. Det var tre gode forslag fra meg.
starie Skrevet 21. oktober 2003 #8 Skrevet 21. oktober 2003 Vaselin inneholder absolutt ingen pleiestoffer. Jeg tror ikke det er noe i det hele tatt som kan få vippene til å bli lengre.
vixen Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2003 Hvorfor ikke klippe dem? De gror jo ut igjen (snauklipper ikke da ), og blir ikke akkurat tynnere av det... -viXen-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå