AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Jeg venter på en karakter fra eksamen før jul, og er stadig innom og sjekker. Men det kommer kanskje ikke noen karakter etter normal arbeidstid for sensorene? Ser av kunngjøringsdatoene på de andre eksamenene at sensurfristen muligens ikke er før i morgen...
Gjest Mauna Lee Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Hvis sensurfristen er i morgen så er det vel da sensorene må være ferdig, i tillegg kan det vel ta en til to dager å få lagt ut resultatene?
Quijote Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Om du ikke finner den på gyldige vurderinger, bør du sjekke alle vurderinger. Om du har strøket kommer den nemlig ikke opp på gyldige vurderinger. Dessuten gjelder fristen sensorene; de skal ha rettet ferdig alle oppgavene innen fristen, det betyr ikke nødvendigvis at de legges ut på studentweb med en gang. Så om ikke karakteren har kommet på gyldige eller alle vurderinger, kommer den om et par-tre dager.
Kladd Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har fått karakterer klokka 11 på kvelden, så ja, man kan få de utenom normal arbeidstid.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Takk for svar Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har strøket, men takk for tipset om alle vurderinger. Mulig jeg ikke får vite karakteren før neste uke, da, så jeg får smøre meg med litt tålmodighet (og sjekke innimellom).
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Om du ikke orker å vente til ting kommer på studweb, så er det nok mulig å sjekke på lister hos fakultetet.
peacenlove Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Det er ikke sikkert du får resultatene ennå. Hvis du venter på exphil og exfac, får ikke vi resultatene før den 24. i hvertfall Så vent litt til, kanskje det kommer!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Lister på fakultetet/instituttet vet jeg ikke om blir hengt opp her, har ikke sett det før, men det var et bra tips. Husker det var lister på forrige studiested Jeg venter ikke på ex.phil/fac, men på et emne med 20-30 deltakere. Hadde eksamen 16.desember. Jaja, jeg klarer vel å vente Aldri greit det der, enten er jeg så nervøs at jeg ikke tør å logge meg inn og sjekke, eller så er jeg altfor nysgjerrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå