Gjest Tulla Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Hei jeg har ei jente som farter rundt over alt. Ski, slalåm, sykling, skøyter, klatring, ridning osv.. Hun har alt fått hjernerystelse 2 ganger samt sydd en gang men det var alvorlig og dypt. Jeg lurer på hvilken hjelm som er mest mulig sikker. De selger jo hjelmer over alt men hvem av de er best tryggest? Noen hjelmer vi har hatt har gått i stykker sjokkerende fort. Som en hjelm vi kjøpte på sportsbutikk den falt ned fra hattehylla og ble ødelagt den! Altså den falt jo bare ned med egenvekt den, så det var jo ikke noe hardt slag… Vil gjerne ha tips om noen bra hjelmer hun bruker størrelse 58 tror jeg…
Gjest lisa Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Har bare ett tips og det er og kjøpe større hjelm slik at det er plass til lue inni for da beskytter det mye bedre!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Hjelmer skal alltid kasseres etter å ha vært utsatt for et skikkelig fall, fordi den støtdempende evnen kan ha blitt ødelagt. Så at noen hjelmer blir synlig ødelagt er nok bare sånn det er. De skal vel uansett være merket med en godkjenning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå