Gjest Flaxie Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Hei Jeg skal snart til London og tenkte da å se musikalen "we will rock you". For dere som har vært på den, hvor og hvordan kjøpte dere billetter? Bør jeg bestille på forhånd på nettet eller skal jeg vente til jeg kommer ned dit? Lurer også på hvilke plasser dere satt og eventuelt hvor du skulle ønske du satt hvis du ikke var fornøyd!
Berentsens Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Vi møtte opp på teateret tidlig på dagen og fikk plasser. Men siden vi kjøpte billetter samme dag som forestillingen havnet de nesten helt bakerst. Men det gjorde ikke noe. Vi fikk se alt vi ville, og koste oss. Men du kan sikkert sjekke på hjemmesiden til musikalen, regner med at de selger billetter der.
Gjest Flaxie Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Tusen takk for svar Mn vet du om det var billigere å kjøpe i billettluken på selve teateret forhold til på nettet? Satt du på "Stalls" eller "Dress Circle"? Jeg har sett på nettsiden deres, og der koster de 621 kr..
Gjest Mauna Lee Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 hvis du har litt is i magen og ikke en bestemt dag du vil se musikalen på, så er det vel en offisiell ticket booth på leichester square som selger ut billigere restbiletter til kveldens forestillinger.
Gjest Flaxie Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Leste AKKURAT om denne! Er bare så redd for at det er kun dårligere plasser igjen.. Noen som bestilte fra et "firma" før de reiste?
Golde Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Jeg ville ventet til jeg kom til London, og da kjøpt billetten herfra: http://www.tkts.co.uk/, ikke fra noen av de andre "offisielle" billettutsalgene som det vrimler av rundt Leicester Square. Det er ikke noe å spare på å møte opp i teaterets billettluke på selve dagen, da er det mye bedre å bestille på forhånd. Men som sagt, jeg ville absolutt kjøpt fra Tkts. Jeg var nettopp og så denne musikalen. Da satt vi på nest bakerste rad i "stalls", men jeg synes likevel vi så godt. Salen er ikke så stor, så de fleste setene er helt greie. Noe helt annet, er at jeg ikke likte musikalen spesielt godt... har sett mange som er mye bedre! Men om du er en stor Queen-fan, blir det vel suksess uansett.
Gjest Flaxie Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 (endret) Mange takk for tipset Det så jo veldig greit ut! Er redd for dårlige plasser hvis jeg kommer sent, men hvis du så godt fra nest bakerste rad, så burde det jo ikke være noen fare Endret 13. januar 2011 av Flaxie
Lipstick Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har sett denne og bestillte her. Fikk sitteplass på stalls (parkett), dvs rett foran scenen. Anbefaler både musicalen og sitteplassene. På Ticketservice får du billetter til spesialpris hvis du går fra mandag - fredag, da koster det litt over 400 kroner for en billett. Veldig billig, altså. Og du får billetten tilsendt i løpet av en uke, ca. Det koster litt ekstra for å få billettene sendt da. Så det kan hende du likevel sparer noen kroner ved å kjøpe samme dagen på Leicester square.
Gjest Flaxie Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 Ja, jeg var inne på den nettsiden! Veldig billig, men er så redd for å bli plassert helt ut i endene.. Har veldig lyst å sitte litt sentrert! Ringte dem også, og de kunne dessverre ikke si hvor jeg fikk sitteplasser før jeg hadde bestilt
HappyTear Skrevet 14. januar 2011 #10 Skrevet 14. januar 2011 Jeg var på denne for et par år siden. Showet er helt sinnsykt! (men skal sies at jeg er Queen fan inn til beinet da). Men de som var med som ikke var som ikke hadde et spesielt forhold til Queen også elsket det. Det virket ikke som om plasseringen egentlig hadde så mye å si, tror heller du ska være redd for å få en kjempe høy person fremfor deg. Scena er sånn plassert at alle ser uansett. Angående bestilling så vil jeg råde deg til å bestille på forhånd på nett, så er du sikra plasser på den dagen du ønsker. Også blir det ikke noe tull hvertfall. Men, nå skal det også sies at showet varierer veldig utifra hvem som har hovedrollene. Jeg var der sammen med en person som var skuffa første gang han så den, men elsket showet andre gang. Dette har jeg også hørt fra andre i ettertid. Men i bunn og grunn så råder jeg deg så absolutt til å se showet! Helt sinnsykt bra
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #11 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har opplevd å ikke få billetter til musikal etter råd om å vente til man var der, så jeg ville bestilt hjemmefra.
Pinklightning Skrevet 25. januar 2011 #12 Skrevet 25. januar 2011 Vi kjøpte billetter samme dag i London, og fikk de da til halv pris! Plassene var helt greie, var veldig fornøyd. Men om du absolutt vil se den og ha gode plasser (regner med du har begrenset med dager) vil jo selvsagt dette være et sjansespill. Sånn sett kanskje tryggest å bestille på forhånd
babord Skrevet 25. januar 2011 #13 Skrevet 25. januar 2011 Jeg kjøpte i Leicester square samme dagen. Virket ikke som det var lite billetter
NoIdentity Skrevet 24. februar 2011 #14 Skrevet 24. februar 2011 Jeg så den når jeg var i London i sommer, vi kjøpte billettene i en avis bod/kiosk på Piccadilly Circus noen dager før. Tror det kostet rundt 300 kr per billett og fikk plasser mitt på raden i øverste etasje og så alt som var på scenen.
Kråkesaks Skrevet 24. februar 2011 #15 Skrevet 24. februar 2011 Tråden er ryddet for salgsannonse. Kråkesaks, moderator.
marsy Skrevet 27. februar 2011 #16 Skrevet 27. februar 2011 Hvis det er viktig å se akkurat det stykket, og du ikke er fleksibel på dag, ville jeg kjøpt på forhånd (Ticketservice.no for eksempel). Hvis du er mer fleksibel hadde jeg kjøpt på Leicester Square - bare pass på at du ikke får seter med "restricted view", altså bak en søyle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå