Oliwia Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Hva foretrekker du: en hårete mannlig kropp (hvor mye , hvor- bare på brystet, på ryggen også, etc.) eller en "barbert" kropp ? Også i kvinner- kan du (mann eller kvinne) leve med hårete armhulene eller ben ? (Beklager hvis dette temaet har vært diskutert før.)
Gjest Spinell Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Jeg foretrekker en naturlig hårete mannskropp framfor en vokset eller glattbarbert en. Tror kanskje jeg ville synes det var litt mye hvis han hadde hatt like tett matte på ryggen som på brystkassa, men for øvrig kan det være så hårete det bare vil Selv er jeg litt mindre nøye med hårfjerning nå om vinteren enn på sommeren. Armhulene blir tatt regelmessig, mens leggene og bikinilinjen (nei, jeg tar ikke brasiliansk) kan bli litt forsømt.
Oliwia Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2011 (endret) Jeg også foretrekker noen hår på brystet (i forhold til menn, selvfølgelig !), men liker ikke hår på ryggen (ingen !). Jeg har ikke mye hår på ben (tror det må være genetisk- samme som mora mi), men føler meg litt ubehagelig med for mye hår i armhulene, så barberer jeg det ofte uavhengig av årstid). Menn, hva tror dere: er kvinner med hårete armhulene eller ben en absolutt "turn-off" ? Endret 13. januar 2011 av Oliwia
Envy Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Litt hår skal mannen ha ja Men ikke så mye at det bli ape-tendenser Personlig orker jeg ikke ha hårete hverken armhuler eller nedentil
Gjest Airi Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Masse hår :rødme: Det er utrolig sexy og det lukter deilig! 1
KaDust Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 På menn liker jeg ikke særlig hårete rygger/bryst. Men likevel er barberte mannekropper mer turnoff På megselv kan jeg vel si at jeg er litt lat på bena, med mindre jeg har type/fast følge. Som singel så barberer jeg beina kun når jeg vet jeg skal få meg noe, hehe. Armhulene barberer jeg så ofte som mulig, er ubehagelig med mye der. Skulle gjerne kunnet vokse det, men har ikke råd til å ta det på studio og klarer det ikke selv
Gjest Katten. Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Helt ærlig skal kvinner ha hår på hodet. Synlig og mye hår ellers på kroppen er turn off. Bortsett fra om det er en form for frisyre nedentil (flystripe osv).
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Hår på hodet er påkrevet, ellers kan kvinnekroppen være helt hårfri for min del. En landingsstripe på venusberget er dog helt ok.
Gjest KateW Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 Masse hår :rødme: Det er utrolig sexy og det lukter deilig! *insert Homer-Sikling* Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! 1
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2011 #10 Skrevet 14. januar 2011 Hår på fitta er sexy! Ikke over alle veier ritkignok, men velstelt hår i NORMAL FORM er smoooth. Jeg har ikke noe sansen for den såkalte "flystripa". Men jeg skal ærlig innrømme at når ei jente drar ned buksa tenker ikke jeg på om hun har hår eller ikke, små eller store pupper - da er jeg så kåt at jeg bare vil knulle henne i stykker :-)
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #11 Skrevet 14. januar 2011 På menn foretrekker jeg naturlig hårvekst med unntak av rygg og nedentil. Voks ryggen, barber ballene og friser skogen sier jeg bare. På kvinner liker jeg hårfrie armhuler, legger, kjønnslepper, bikinilinje og frisert hår på venusberget. Men sorte lange hår på magen og armene liker jeg ikke, så for de som har det så sier jeg wax it!
Gjest Airi Skrevet 14. januar 2011 #12 Skrevet 14. januar 2011 På menn foretrekker jeg naturlig hårvekst med unntak av rygg og nedentil. Voks ryggen, barber ballene og friser skogen sier jeg bare. På kvinner liker jeg hårfrie armhuler, legger, kjønnslepper, bikinilinje og frisert hår på venusberget. Men sorte lange hår på magen og armene liker jeg ikke, så for de som har det så sier jeg wax it! Ser for meg at kjæresten min skulle begynt å frisere underlivet mens alt annet fikk vokse fritt Noen er nok best akkurat sånn som naturen har skapt dem, det hadde sett veldig merkelig ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå