Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden (kan godt være 5-6 år siden, faktisk), så leste jeg en bok. Jeg TROR tittelen er noe lignende som "Et uønsket barn", "Det uvelkommne barnet" eller noe sånt. Tittelen handler iallefall om et barn som man ikke vil ha.

Historien handler om et søskenpar, en gutt og en jente, og historien begynner når de er små. Faren er ustabil, og ganske merkelig. Synes å huske at han påsto at han mistet sin evne til å se 3D.

Historien fortsetter mens søsknene vokser, og ender når de er voksne. Gutten, som vokser opp til å bli en veldig sterk og macho type er bare en guttunge innveldig, husker blant annet at kjæresten hans våknet ofte om natta av han at headlocker henne (med beina?). Søsteren tror jeg blir lesbisk.

Når de blir voksne så får de kontakt med faren igjen. Lurer på om han har blitt uteligger? (synes å huske at han låner et badekar, fordi han ikke hadde badet på en god stund). Synes også å huske noe om en rettsak..

Jeg skjønner at dette ble rotete, men er det noen som tror at dere har den minste ide om hvilken bok jeg snakker om? Jeg leste den forsåvidt på bokmål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du spurt et biblotek ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...