Gå til innhold

Hvordan dumpe en date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en gutt 3 ganger nå, men har i det siste fått følelsen av at jeg ikke vil noe mer med han enn å være venner. Vi snakker mye sammen og har hatt det veldig fint sammen de gangene vi har møttes. Hvordan skal jeg gå frem for å avslutte dette? Vil ikke såre denne personen heller... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si det som det er.

Skrevet

Si det som det er. Du har ikke de rette følelsene. Du ser ikke for deg noen videre utvikling etc. Ikke nevn tullete ting som "manglende kjemi". Kjemi er noe som oppstår mellom to mennesker, og kan tolkes ulikt. Nevner du manglende kjemi der den andre føler at det er det vil den personen bare føle seg dum (og litt såret) som tydeligvis ikke har sett og forstått det du har sett.

Så hold deg bare til deg og dine manglende følelser. Siden det kun er snakk om tre dater vil han takle dette helt fint.

• Liker 2
Skrevet

Bare vær ærlig og si det som det er/hva du føler.

Skrevet

Etter tre dater er det greit å sende sms der du skriver at du beklager, at han er en fin fyr - men at du ikke ønsker å treffe han mer.

Skrevet

Etter tre dater er det greit å sende sms der du skriver at du beklager, at han er en fin fyr - men at du ikke ønsker å treffe han mer.

Kun hvis to av datene kun foregikk via sms.

Skrevet

Kun hvis to av datene kun foregikk via sms.

HAHAHAHA! Mener du at hvis man har vært på en til to dater, så skylder man personen å møte dem for å dumpe dem?

Skrevet

HAHAHAHA! Mener du at hvis man har vært på en til to dater, så skylder man personen å møte dem for å dumpe dem?

Neida, det holder gjerne med en telefonsamtale. Sms blir litt for lite personlig. Men så klart, fordelen med sms er jo at du kan dumpe så mange du vil på en gang! Effektivt.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, ingen vits å pakke det inn. Fortell det rett ut slik det er.

At du ikke har fått de rette følelsene for ham.

Skrevet

Jeg hadde blitt såret hvis jeg hadde blitt dumpet over sms uansett.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...