Gjest Lurer Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Min eks skal betale barnebidrag for våre to barn, men det nekter han. Det går via innkrevning med NAV. Jeg får utbetalt ca 2000 i forskudd fra NAV. Det jeg lurer på er hva som skjer nå, siden han nekter å betale?
katt1 Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Du må søke navi om hjelp,men dette tar tid. Min x betaler heler ikke selv om hans sjef er pålagt og trekke han i lønn men det skjer ikke
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 At han ikke betaler nå vil få konsekvenser for ham senere i livet. Den dagen han blir pensjonist så vil han måtte betale tilbake gjelden han opparbeider seg ved å ikke betale nå.
katt1 Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 At han ikke betaler nå vil få konsekvenser for ham senere i livet. Den dagen han blir pensjonist så vil han måtte betale tilbake gjelden han opparbeider seg ved å ikke betale nå. Men det er mager trøst... jo eldre ungene blir jo dyrere blir de. Da summen blir over 100 tusen blir de politi annmelt .
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Men det er mager trøst... jo eldre ungene blir jo dyrere blir de. Da summen blir over 100 tusen blir de politi annmelt . Jeg er helt enig i at det er en mager trøst. Dessverre er det en del som tror om de ikke betaler så slipper de unna, dessuten tror jeg de gjør det for å straffe sin x. Det de gjør er å straffe seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå