Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 Hvis dere fikk velge én utgiftsøkning og én inntektsøkning/utgiftsreduksjon i forslaget til statsbudsjett, hva hadde det blitt? Mine forslag: a) Mer til utdanning og forskning 2) Mindre til forsvaret samt nedlegging av fylkeskommunen.
Gjest lmari Skrevet 21. oktober 2003 #2 Skrevet 21. oktober 2003 Hail, hail!! Skulle gjerne gitt mer penger spesifikt til barneskolene jeg da, men...
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 Imari; så lenge du ikke bytter ut a'en med e er alt OK...
liv Skrevet 21. oktober 2003 #4 Skrevet 21. oktober 2003 mer stipend - (mindre lån) til høyre utdanning Mindre til politikerlønninger + selge tjenesteboligene (De har såpass god lønn at de har råd til å leie/kjøpe et sted de årene de må bo i hovedstaden)
Ingeborg Skrevet 21. oktober 2003 #5 Skrevet 21. oktober 2003 Mer til integrering av og språkopplæring for innvandrere (og miljøvern, hvis jeg kan driste meg til å ønske to saker.) Mindre til avgiftslettelser, kanskje?
Labella Skrevet 21. oktober 2003 #6 Skrevet 21. oktober 2003 Mer til utdanning på alle nivåer, men en del spesielt øremerket ungdomsskolen, som har en tendens til å bli oversett. Mindre til... hmmm... tror nesten det må bli forsvaret, kanskje...
chimp Skrevet 21. oktober 2003 #7 Skrevet 21. oktober 2003 Mer til miljøvern og offentlig kommunikasjon! Mindre til velfødde pensjonister!
Gjest Poirot Skrevet 21. oktober 2003 #8 Skrevet 21. oktober 2003 Lavere arveavgift og fjerne dokumentavgiften Mer til barneskolene
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2003 #10 Skrevet 21. oktober 2003 Først og fremst gratis bøker på videregående skole, og så en skikkelig oppgradering av både barneskoler og ungdomsskoler! Tror jeg ville endret beskattningen på aksjeutbytte - og aller helst fått dette til på et vis slik at de rammet de som tar ut mest!
Gjest Hilde K S Skrevet 22. oktober 2003 #11 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg ser nå hvem jeg kunne sittet på Tinget sammen med ! Vi smekker oss sammen og lager et helt nytt parti folkens ! Mer til småbarnsfamilier ( skoler, barnehager, barnetrygd) og øk beskatningen på de med grasalt stor inntekt. Og fjern fylkeskommunen ! En ren utgiftspost.....
Chiquita Skrevet 22. oktober 2003 #12 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg ser nå hvem jeg kunne sittet på Tinget sammen med ! Vi smekker oss sammen og lager et helt nytt parti folkens ! Mer til småbarnsfamilier ( skoler, barnehager, barnetrygd) og øk beskatningen på de med grasalt stor inntekt. Og fjern fylkeskommunen ! En ren utgiftspost..... Regn meg med også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå