Liberta Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg trenger en krem UTEN vann som ikke "fryser" på huden når det er kuldegrader- og lager røde merker i ansiktet.. Har litt vitapan (tror ikke det er vann i den)...men det blir LITT for feit.. Any suggestions?
Gjest Shivani Skrevet 21. oktober 2003 #2 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg bruker Decleor Ultra-Conforting cream når det er skikkelig kaldt og dårlig vær. Syns den er kjempegod. Den er laget spesielt til hardt klima.
Mistyen Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg bruker Elizabeth Arden`s "Eight hour cream", men den er skikkelig feit da. Passer min hud som blir kjempetørr i kuldevær.........
Quinden Skrevet 22. oktober 2003 #4 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg bruker Decleor Ultra-Conforting cream når det er skikkelig kaldt og dårlig vær. Syns den er kjempegod. Den er laget spesielt til hardt klima. Hvor får du tak i den??
Gjest Shivani Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 Hvor får du tak i den?? Jeg kjøpte den på Magic på Oslo City. Men det er evigheter siden, den er (altfor) drøy... Men hudpleiere har også (såfremst den er i sortimentet ennå). Kanskje også strawberrynet og essentialdayspa på nett også.
bare meg 79 Skrevet 22. oktober 2003 #6 Skrevet 22. oktober 2003 Den decleor kremen har byttet navn, tror jeg. Bruker Mary Chor kuldekrem, kjøper hos hudpleier, er supergod og koster ca 200, tror jeg. Prøv den
Liberta Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2003 Nå har jeg funnet en veldig god krem! Kjøpte den på apoteket, og husker ikke hva den heter. Det er en sånn hard-tube med feit krem. Veldig god, og koster sånn 80 kroner. Fornøyd! og uten røde flekker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå