AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har akkurat begynt å jobbe på en klesbutikk, Lindex. Dermed tenkte jeg at det var på tide å kjøpe seg nye sko. Å gå rundt i Uggs og Kawasaki sko på jobb synes jeg ikke ser bra ut. Leter etter sko som er gode å gå i, og ser pene ut. Helst flate sko eller sko med lave hæler. Klarer ikke å gå i høye sko på jobb når vi skal ha tempo. Problemet er bare det at jeg ikke finner noen.. Så har dere noen tips til pene sko? Uansett farge, men pris må helst ikke være over 1200:)
Violet Hill Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Kanskje du kan finne noen flate/lave skoletter på Bianco?
Gjest Lille-pus Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Disse er kanskje litt kjedelige for deg ? Veldig gode å gå mye i en hel dag Prismessig ligger de nok desverre rett oppunder 1000-lappen.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Tenkte på Bianco selv, men de har ikke noen nettbutikk.. Jeg bor rundr 2-3 timer unna en by hvor de har Bianco, og da er det ikke så lett å komme seg dit. Syns ikke skoene der var kjedelige, er bare at jeg ikke vet hva jeg skal ha under slike sko. Synes jeg må ha sånn skinny jeans eller tights dersom jeg skal ha slike, og det ser rart ut å bruke sokker i slike Hva bruker folk egentlig når de har på seg slike sko? Strømpebukser?
ondebanan Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Hva med ankelboots? Det er tusen modeller ute i butikkene nå.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Syns ikke skoene der var kjedelige, er bare at jeg ikke vet hva jeg skal ha under slike sko. Synes jeg må ha sånn skinny jeans eller tights dersom jeg skal ha slike, og det ser rart ut å bruke sokker i slike Hva bruker folk egentlig når de har på seg slike sko? Strømpebukser? Synes også skoene var enkle, pene jobbsko - og Ecco vet jeg jo også er gode å gå i. Jeg kunne brukt skoene til både skinny jeans/denimtights, leggings og type "dressbukse". Jeg ville brukt nøytrale tynne strømper under - ankelsokker eller knestrømper.
kanelsnurr Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Signerer de over her, som sier at ecco er gode å gå i. Ellers så har eurosko et merke som heter Softwalk, som i alle fall jeg synes er veldig gode (selv om designet kanskje ikke er det mest spennende).
Gjest Spinell Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 Signerer de over her, som sier at ecco er gode å gå i. Ellers så har eurosko et merke som heter Softwalk, som i alle fall jeg synes er veldig gode (selv om designet kanskje ikke er det mest spennende). Skriver under på dette! Softwalk er kjempegode. Mange Euroskobutikker har dessuten Rieker-sko, som også er veldig gode. Ingen av dem er veldig trendy, men som jobbesko burde det være mulig å finne en modell som er passe nøytral og ikke helt kjerring
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Okei, takk for tips, skal se imorgen!
SmallTalk Skrevet 14. januar 2011 #13 Skrevet 14. januar 2011 Tenkte på Bianco selv, men de har ikke noen nettbutikk.. Jeg bor rundr 2-3 timer unna en by hvor de har Bianco, og da er det ikke så lett å komme seg dit. Syns ikke skoene der var kjedelige, er bare at jeg ikke vet hva jeg skal ha under slike sko. Synes jeg må ha sånn skinny jeans eller tights dersom jeg skal ha slike, og det ser rart ut å bruke sokker i slike Hva bruker folk egentlig når de har på seg slike sko? Strømpebukser? Sokker i den typen stoff som er i tynne penstrømpebukser. Denne typen sko kan brukes sammen med nesten alle typer bukser og litt pene gensere. Egner seg ikke sammen med hettegenser, baggy jeans og store t-skjorter, men passer sammen med det ellers.
SmallTalk Skrevet 14. januar 2011 #14 Skrevet 14. januar 2011 Skriver under på dette! Softwalk er kjempegode. Mange Euroskobutikker har dessuten Rieker-sko, som også er veldig gode. Ingen av dem er veldig trendy, men som jobbesko burde det være mulig å finne en modell som er passe nøytral og ikke helt kjerring Jeg kikket på noen Rieker-sandaler i sommer som definitivt ikke var kjærring. De var veldig gode å gå i, og hadde skikkelig såle. Jeg er også på jakt etter noen skikkelige jobbsko nå. Som kun skal brukes inne, og som må gå til det meste av antrekk, ettersom jeg varierer klesstil mer eller mindre fra dag til dag. Jeg kunne kjøpt noe liknende det som ble linket til fra Ecco.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå