Danrio Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Jeg vil reise masse framover. Trenger ei jente jeg kan ha med i bagasjen. Oppleve ting med a soulfriend hadde vært fint. Nå er jeg lei av å være alene
Rocky Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Jeg vil reise masse framover. Trenger ei jente jeg kan ha med i bagasjen. Oppleve ting med a soulfriend hadde vært fint. Nå er jeg lei av å være alene Akkurat det jeg savner også.. SPESIELT å reise med!! :gjeiper: Men, de er visst ikke så lett å finne disse "soulsomething"..
EmmaW Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Drømmen min er en riktig god kompis som er like glad i å reise utenom allfarvei som jeg er, men det er sjelden jeg møter noen som "passer". Så til sommeren kommer jeg til å reise mye alene, mest i Sverige og Danmark. Pakker bilen med telt og litt tøy, og kjører avgårde på måfå. Helt alene. Kanskje møter man likesinnede på den måten?
Danrio Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2011 (endret) Akkurat det jeg savner også.. SPESIELT å reise med!! :gjeiper: Men, de er visst ikke så lett å finne disse "soulsomething".. jepp Drømmen min er en riktig god kompis som er like glad i å reise utenom allfarvei som jeg er, men det er sjelden jeg møter noen som "passer". Så til sommeren kommer jeg til å reise mye alene, mest i Sverige og Danmark. Pakker bilen med telt og litt tøy, og kjører avgårde på måfå. Helt alene. Kanskje møter man likesinnede på den måten? Høres i allefall ut som et fint lite eventyr Endret 13. januar 2011 av Danrio
EmmaW Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Ser frem til en sommerkveld utenfor teltet mitt på en strand i Skåne, med kun meg selv, musikken, et glass rødvin, og havet.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Ikke alene der gitt! Jeg reiser også ofte på turer alene, og kunne gjerne ønsket meg reiseselskap.
Sunniva81 Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Ser frem til en sommerkveld utenfor teltet mitt på en strand i Skåne, med kun meg selv, musikken, et glass rødvin, og havet. Høres helt fantastisk ut! Selv skulle jeg ønske jeg hadde den gutsen selv, og har alltid drømt om en slik ferie. Enten alene eller med barnet, bare vi. Bare pakke med det man trenger og kjøre i vei. Men savner selv en jeg kan reise meg, så jeg stiller Hehe
Steinar40 Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Ser frem til en sommerkveld utenfor teltet mitt på en strand i Skåne, med kun meg selv, musikken, et glass rødvin, og havet. Det kan være fint i Skåne.
EmmaW Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 Det kan være fint i Skåne. Jeg elsker vidåpne landskap. Jeg har en liten plan om å ta meg en tur til Ystad, ene og alene fordi jeg er et ihuga Wallander-fan. Har du vært mye i Skåne?
Steinar40 Skrevet 14. januar 2011 #10 Skrevet 14. januar 2011 Jeg elsker vidåpne landskap. Jeg har en liten plan om å ta meg en tur til Ystad, ene og alene fordi jeg er et ihuga Wallander-fan. Har du vært mye i Skåne? Har ikke vært mye i Skåne, nei. Litt for langt borte. Men jeg har lenge vært glad i de svenske sydlige landskapene.
Gjest Sobril Skrevet 14. januar 2011 #11 Skrevet 14. januar 2011 Ser frem til en sommerkveld utenfor teltet mitt på en strand i Skåne, med kun meg selv, musikken, et glass rødvin, og havet. Bikkja mi er fra Skåne. Var der i sommer for å hente ham. Fantastisk sted. Dit har jeg faktisk planer om å feriere i nær fremtid jeg også
EmmaW Skrevet 14. januar 2011 #12 Skrevet 14. januar 2011 Da skulle vi jo nesten tatt en singel-dame-ferie der!
Gjest Sobril Skrevet 14. januar 2011 #13 Skrevet 14. januar 2011 Da skulle vi jo nesten tatt en singel-dame-ferie der! Jepp, det hadde sikkert vært no'
Danrio Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #15 Skrevet 4. juni 2011 (endret) Jeg er fra Nordlands hovedstad. Håper å få flyttet ned til Oslo om et år. Endret 4. juni 2011 av Danrio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå