AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Jeg er gråhvit i ansiktet og føler meg helt forferdelig! Har ikke lyst til å utsette huden min for solarium, men vil gjerne prøve selvbruningskrem Har aldri prøvd dette før så trenger råd om hvilken type som er best, det finnes jo en jungel på nettet! Jeg ønsker en som skal brukes i ansiktet, og kanskje armene? kroppen er ikke så farlig med.. Noen som har gode erfaringer fra et merke?
Gjest Raina Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 TanCan! Beste eg har prøvd, men det er ein spray då, og ikkje krem. Den gjer deg veldig naturleg brun.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Takk for svar! Kan man spraye i ansiktet? Vil det ikke se rart ut over øyenbrynene? (Sette farge i de?)
Gjest Raina Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Går heilt fint å spraye i ansiktet Med meg blir det ikkje rart med augebrynene, men det er lurt om du tek ein bomullspad eller liknande, og tørkar forsiktig over augebrynene etter du har spraya. Det kan du også gjer ved hårfestet.
frisørmester :) Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 TanCan! Beste eg har prøvd, men det er ein spray då, og ikkje krem. Den gjer deg veldig naturleg brun. Jeg liker fakebake, og Id faux tan! Begge kan brukes overalt. og er en krem som er farget, så det er lett og få gjevnt !
Gjest Raina Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 [quote name=frisørmester ' timestamp='1294951737' post='8772373] Jeg liker fakebake, og Id faux tan! Begge kan brukes overalt. og er en krem som er farget, så det er lett og få gjevnt !
frisørmester :) Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 FakeBake er kjempebra, veit om du nokre norske nettbutikkar som sel det? Har leita overalt! Har ikke peiling... Men vet Nikita har det hvertfall... Tror ikke den er såå syr? Husker ikke det heller, haha
Gjest Raina Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 [quote name=frisørmester ' timestamp='1294952998' post='8772469] Har ikke peiling... Men vet Nikita har det hvertfall... Tror ikke den er såå syr? Husker ikke det heller, haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå