Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #1 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har noen her hatt sex for å oppnå noe (ikke seksuelt) eller få fordeler i forhold til noe? Er dette utbredt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #2 Del Skrevet 21. oktober 2003 Sandman prøvde å ligge seg til et styreverv i den lokale velforeningen, dessverre uten hell. Tror ikke det er så veldig utbredt akkurat dét. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. oktober 2003 #3 Del Skrevet 21. oktober 2003 :o Blei han ikke vara engang, stakkars Sændis!!! Gjeste det hender sikkert, men jeg kan ikke komme på å ha gjort det selv :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #4 Del Skrevet 21. oktober 2003 Prøver stadig vekke å ligge meg til orgasme og sannelig fungerer det også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. oktober 2003 #5 Del Skrevet 21. oktober 2003 Må støtt og stadig trå til m seksuelle tjenester på jobben jeg.......ellers hadde jeg neppe vært der jeg er idag! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 21. oktober 2003 #6 Del Skrevet 21. oktober 2003 tenker du på iforhold til kjæreste, samboer, mann?? nei kan med håndet på hjerte si at jeg ike har gjort det!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå