Gå til innhold

Får ikke brukt tlf med netcom abonnement i england

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Håper noen kan hjelpe meg.

Jeg har Netcom full kontroll large abonnement.

Er nå på ferie i england men får ikke brukt telefonen min.

Det står et kryss over der deknings varselet er (altså de stripene som viser deknings graden) videre står det (INGEN OPERATØR) NETCOM, på skjermen.

Dette er skikkelig kjipt å jeg håper noen vet hva jeg kan gjøre for å få den til å virke?

Har skrudd av roaming/oppkobling til internett men regner ikke med at det har noe å si??

Har sendt mail til netcom men de er jo relativt trege og jeg får jo ikke ringt dem...

Hååååper inderlig på svar fra noen kloke sjeler!!

På forhånd tusen takk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får alltid opp engelske mobilselskap som operatør når jeg er i England (eller selskap fra andre land for den saks skyld). Har du prøvd å søke etter operatører på mobilen?

Skrevet

Hei.

Nei det har jeg ikke prøvd, hvordan gjør man det????

Jeg har SE xperia x10i. (ikke mini om det har noe å si)

Skrevet

Hei.

Nei det har jeg ikke prøvd, hvordan gjør man det????

Jeg har SE xperia x10i. (ikke mini om det har noe å si)

Helt sikkert inne på innstillinger. Jeg har ikke hatt SE på mange år, så kan ikke si deg akkurat hvor du kan finne dette.

Skrevet

Jeg har en iPhone med Netcomabonnement og har aldri problemer i England. Men så har jeg også lagt inn i innstillinger at den velger nettverk automatisk.

Skrevet

Prøv å sette innstillingene til at nettverk velges manuelt. Da får du opp en liste, og så velger du en av de engelske operatørene. Det er verdt å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...