AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Hei! Har slitt med kraftig tørrhoste i noen uker nå, og har prøvd ut både diverse kjerringråd med honning ect til hostesaft og hostetabletter...Ingenting funker...Så dro jeg til legen, og fikk en hostesaft på resept...Etter et par dager har den heller ikke gjort det store utslaget. Jeg venter på røntgen undersøkelse, da legen ikke fant ut hva som var årsaken til tørrhoste. Kan en mulig årsak evt være lungebetennelse eller er det noe andre sykdommer som innehar symptomene tørrhoste,feber,trøtthet, hodepine osv? Har dere noen andre tips mot tørrhoste?? Jeg bare sitter her å funderer litt på hva det kan være, og håper legen etter undersøkelsen har funnet ut hva som feiler meg, slik at jeg blir bra igjen:)
Sweetpea25 Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Mitt tips mot tørrhoste er enkelt og greit Fishermans friend, den med lakris (hvit og svart pakke)
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Ts her, takk for råd Sweetpea25:) men har prøvd ut mange varianter av fishermans friends og diverse halstabletter/drops uten at det har hatt effekt...
Sweetpea25 Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Okei, da har jeg ingen andre gode råd. Det hjelper hos meg iallefall. God bedring! Håper du blir frisk snart
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Fyrer du med ved? Kanskje du trenger en luftfukter.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Har du prøvd Noskapin? Det er vel det eneste reseptfrie legemiddelet som fåes kjøpt. Tørr luft kan også gi tørrhoste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå