AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Funnet frem til eggløsningskalkulator og lurer på om jeg skal sette 1. mens-dag fra den datoen utfloden begynte skifte farge eller fra den datoen krana begynte å renne? Litt dumt spørsmål, men, jeg lurer...?
Gjest Alabama Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Funnet frem til eggløsningskalkulator og lurer på om jeg skal sette 1. mens-dag fra den datoen utfloden begynte skifte farge eller fra den datoen krana begynte å renne? Litt dumt spørsmål, men, jeg lurer...? 1. mensdag er den dagen du begynner å blø. Altså spotting teller ikke.
Pastill Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 ...men jeg synes ikke eggløsningkalkulatorene er gode peilemerker! Har du eggløsningsslim, så ville jeg heller kikket etter det hvis jeg var deg, eventuelt kjøpt inn eggløsningstester. Så får du en langt mer korrekt dato for eggløsning. Kalkulatorene regner bare din eggløsning til å være 14 dager før forventet neste mens - og det stemmer langt i fra på alle! Pastill
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Takk for tilbakemeldinger! Ramlet over den kalkulatoren og ble sittende og lure på dette. Ble jo plutselig 3 dagers forskjell. Alltid regnet blod for mensen uansett mengde, ikke helt inn i spotting og alle "fag-uttrykkene" her, hehe Vært aktiv slimsjekker noen dager nå, sjekker temp, og eggløsningstestene kom i posten i dag så dette bør jeg klare å finne ut av uten den kalkulatoren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå