AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Noen som savner passions? Elsket denne serien da den gikk på tv2. Husker den bare stoppet brått, og jeg vet det var 6-7 sesonger igjen etter dette som ikke ble vist(nå er serien slutt). Kom over mange episoder på nettet og minnene kom tilbake :D andre som husker denne serien? Var helt avhengig jeg og husker var kjempesur på tv2 for at de sluttet å vise den.
Neala Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Ja, jeg husker at jeg alltid var rask hjem fra skolen for å se det! Vi følte oss voksne som bare det, men vi gikk bare på barneskolen, kanskje i fjerde klasse?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 husker jeg gikk i 9 klasse og var helt avhengig:p skulket faktisk noen timer bare for å kunne se på passions siden det gikk så tidlig:p
Bloodless Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Har fremdeles mareritt om Timmy. Men helt seriøst, den serien var jo helt forferdelig dårlig. 3
Gjest Linda sofie Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 (endret) Har fremdeles mareritt om Timmy. Men helt seriøst, den serien var jo helt forferdelig dårlig. Enig men allikavel så måtte jeg se på Tror jeg gikk i 8 klasse eller noe da den gikk på Tv2. Jeg nesten løp hjem fra skolen for å rekke det. Men hvorfor sluttet de plutselig å sende den? Endret 12. januar 2011 av Linda sofie
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Jeg likte den i starten, men herregud så latterlig den ble etterhvert, med Tabitha og Timmy osv.. Alt gikk jo enda treigere enn i Sunset Beach og Glamour og alle andre såpeserier; det skal litt til! Ble sikkert avsluttet pga dårlige tall.
Gjest Hard Ride Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Så på den da jeg var liten, men det var virkelig en av de verste såpeseriene som ble sendt.
Lillemeg25 Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Jeg så på Passions litt sånn av og til. Men måtte gi meg etter en stund pga det med Tabitha og Timmy. Det ble bare for dumt altså Var så mange teite ting som skjedde. Må være en av de dummeste seriene jeg har sett. Ikke rart de sluttet å sende den. Grøss.
Plutseliten Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 Så på denne jeg også. Synes det var veldig greit i starten, men synes også det ble for dumt etter hvert. Synes Timmy var søt!
Gjest Coarvi Skrevet 14. januar 2011 #11 Skrevet 14. januar 2011 Åh, jeg haaatet den serien, men så på likevel fordi jeg ville vite hva som skjedde videre. Men det gikk jo så tregt fremover, så jeg var kjempesur hver gang jeg så på. Jeg var ganske lykkelig da de sluttet å sende serien...
Gjest Jente1990:) Skrevet 14. januar 2011 #12 Skrevet 14. januar 2011 Haha savner ikke serien i det hele tatt. Dummere serie skal man lete lenge etter. Den var faktisk verre enn I gode og onde dager og da er det ille :gjeiper: En venninne av meg var helt hekta og jeg var ofte med henne hjem etter skolen. Da måtte vi se på det. Viste ikke om jeg skulle le eller hva jeg skulle gjøre. Det var så latterlig. Tabitha og Timmy Hva var det?
Fandenivoldsk Skrevet 14. januar 2011 #13 Skrevet 14. januar 2011 Haha, Passions ja! Alle jentene her skyndte seg hjem fra skolen hver dag for å se, gjerne flere i slengen, og neste gang man møttes var det første spørsmålet "så du Passions???" Those were the days! Husker jeg og venninnene mine irriterte oss sånn over.. Theresa, var det det hin het? Hu mørkhårete jenta som stort sett ikke gjorde annet enn å grine/stå med tårevåte øyne. IRRITERENDE KARAKTER!
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 14. januar 2011 #14 Skrevet 14. januar 2011 (endret) Passions ja, en serie som var i samme gate som Sunset beach. Jeg pleide å se på begge seriene, noe som er litt mystisk med tanke på at jeg syntes at begge var dårlige :gjeiper: Hehe Endret 14. januar 2011 av Sjokoladebolle
madison rose Skrevet 14. januar 2011 #16 Skrevet 14. januar 2011 dårlige såpeoperaer er avhengighetsskapende for min del. den verste og mest langtekkelige er imidlertid ikke Passions, men Days of our Lives. kan la være å se på DooL i et halvt år, neste gang jeg ser en episode har det kanskje gått tre dager i serien... anyways, de greiene i Passions, hvor hun derre Sheridan Crane (?) ble levende begravd under jorda fikk meg til å slutte å se på. hadde angst nok om sånne ting fra før av.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #17 Skrevet 15. januar 2011 elsket denne serien.. louis og sheridan var så søte. De sluttet å vise den på tv etter 3 sesonger:( noe med at tv2 fikk klager av foreldre som mente barna deres fikk mareritt av serien. Det med tabitha og timmy var litt teit ja ( timmy var jo ikke med etter 3 sesonger siden han i virkeligheten døde). Jeg var så avhengig at når de sluttet å vise den på tv2 så så jeg resten av det på nettet. Det gikk 9 sesonger og det sluttet i 2008:p
#Mj# Skrevet 23. januar 2011 #18 Skrevet 23. januar 2011 tror kansje det er den verste serien jeg noensinne har sett, men var helt avhengig alikavell! var helt krise om jeg ikke fikk sett en episode
loppekasse Skrevet 27. januar 2011 #19 Skrevet 27. januar 2011 Hahahahahahahahahahahah tidenes serie! Så fantastisk tåpelig! :D
Wombat Skrevet 27. januar 2011 #20 Skrevet 27. januar 2011 Charity Timmy Venninnene mine som tvang meg til å se på *leterforgjevesetterkvelersmiley*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå