Gå til innhold

Leggetider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kommet litt i klammeri, med mine søte små,da de mener våre leggetider er helt forferdelige, så jeg lurer på hva dere syns, å når legger dere deres, i den alderen?Lenge etter at mine er i seng, så kan venninner eller venner av de eldste ringe å spør etter de, frustrerende..

Vi har 4 små, å her er alder som de blir iår, å når de legger seg:

2 år - mellom 18.30-19.30 avhengig av hvvor mye hun har sovet på dagen

8 år - 20

11 år - 21.30

13 år - 21

Hva syns dere? Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal en på 13 legger seg før en på 11? :klø:

Skrevet

Hvorfor skal en på 13 legger seg før en på 11? :klø:

Beklager, jeg er litt sliten idag, så så det ikke før jeg hadde sendt det, men de er skrevet i rekkefølge, å det skal være sånn:

2 - 18.30-19.30

8 - 20

11 - 20.30

13 - 21

Skrevet

Beklager, jeg er litt sliten idag, så så det ikke før jeg hadde sendt det, men de er skrevet i rekkefølge, å det skal være sånn:

2 - 18.30-19.30

8 - 20

11 - 20.30

13 - 21

Enig med de tre yngste sine leggetider, men jeg for min del lot min 13-åring være oppe til 21.30 forutsatt at kvelds stellet var unnagjort først. Men så skal det sies at han var yngst i søskenflokken, med kun eldre søsken som fikk være oppe lengre :sove:

Skrevet

Ok, tusen takk for flere tilbakemld allerede :) Han på 13 blir 13 i mai, men kan godt ære jeg bør utvide en halvtime til, ofte så ligger han jo fremdeles i sengen sin da å leser, jeg har lagt de da, å så skal det være stille, de kan få lo å lese om de vil, men ikke leke.

Skrevet

Ok, tusen takk for flere tilbakemld allerede :) Han på 13 blir 13 i mai, men kan godt ære jeg bør utvide en halvtime til, ofte så ligger han jo fremdeles i sengen sin da å leser, jeg har lagt de da, å så skal det være stille, de kan få lo å lese om de vil, men ikke leke.

Har som sagt flere barn, og når de ble så store (og det ble de ganske fort) at de ønsket å lese på sengen selv - etter jeg var ferdig med den obligatoriske god natt historien - fikk de ha lyset på og ligge å bla/lese i en bok helt til de sovnet. Så gikk jeg inn til de og slukket lyset etterpå. Dette har ført til at alle elsker å lese bøker den dag i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...