Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Min samboer var på en kort ferie i sommer, nærmere bestemt Thailand.

Der skulle han lade opp batteriene, ettersom han ikke har hatt ferie på 3 år.

Dette unte jeg ham virkelig. Han skulle ta et dykkerkurs, og ligge på et SPA hotell.

Da han kom hjem var han opplagt og tydelig glad for å treffe meg igjen.

Dagene gikk, og jeg begynte og registrere at han tok med seg mobiltelefonen overalt, til og med på badet.

Vi kunne sitte i stua en lørdagkveld, og meldingene haglet inn.

Da jeg spurte ham om hvem det var som sendte meldinger, fikk jeg til svar at jeg ikke skulle være så nyskjerrig.

Jeg tenkte meg meg selv at jeg måtte slutte og være så paranoid.

Helt til en kveld han hadde besøk av en venn og glemte mobilen igjen i stua.

Mobilen ringte, og svarte......

I andre enden var en dame som spurte etter min samboer

Nummeret var fra Thailand, jeg sa at han ikke var og treffe, og la på!

Skal jeg ta kontakt med henne, og spørre henne hva dette går ut på, eller skal la være og ta det opp med min samboer, eller begge deler?

Hilsen fortvilt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare spørre han rett ut? Min erfaring er at det som regel alltid lønner seg...

Det høres jo selvfølgelig mistenkelig ut, men det kan jo også ha en perfectly good explanation!!

Spør ham, du!

Skrevet

Ta det opp med ham.

Ikke kast bort tiden på å gå og lure ... evt. male fanden på veggen unødvendig... (Selv om det jo virker ganske suspekt det å ta med mobilen "alle steder" og at det hagler inn med meldinger han ikke "vil" si hvem er fra).

Er det noe tull på gang er det mye bedre å vite det - og selv kunne ta valget hva du ønsker.

Lykke til!

Skrevet
Ta det opp med ham.

Ikke kast bort tiden på å gå og lure ... evt. male fanden på veggen unødvendig... (Selv om det jo virker ganske suspekt det å ta med mobilen "alle steder" og at det hagler inn med meldinger han ikke "vil" si hvem er fra).

Er det noe tull på gang er det mye bedre å vite det - og selv kunne ta valget hva du ønsker.

Lykke til!

Enig med LilleBille her. Spør ham.

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, jeg synes også du skulle snakke med han. Bare si det som det er; At du svarte på tlf hans en dag han ikke var der, at det var en dame fra thailand, og at du lurer på hvem det er... Ser ikke noe galt i å spørre om det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er du vitterlig så naiv? :-? Det står helt klart for meg at han har vært utro mot deg.

De fleste menn som drar til THAILAND alene er faktisk utro. Fristelsene blir rett og slett for store der nede. Spesielt for de mere uerfarne, unge og troløse menn. :roll:

Er du ikke redd for å bli smittet med noe? Kjønnsykdommer florerer der nede. :transe:

Min venninne hadde samme opplevelse som deg. Hennes samboer reiste dit med en vennegjeng, og hun var sikker på at hun kunne stole på han. Jeg derimot "visste" han kom til å være utro. Og det stemte....desverre!

Han innrømmet det endelig etter 1 måned. Menn er i Thailand slik kvinner er i Spania........... :oops: Bare enda verre...........Og mange betaler selvsagt for det. Men allikvel utvikler de et forhold med kvinnen der nede.

Vær ikke naiv nå, det kan komme til å koste deg helsa, siden han kan smitte deg med noe. Tar du sjansen på det? :fy:

Skrevet
Er du vitterlig så naiv?

Og du er vitterligen uhøflig som kommer med slike retoriske spørsmål.

Første innskriver uttrykker en mistanke, og det er faen meg godt ikke alle dømmer like raskt etter første innskytelse som deg, men holder seg til å lure på hva dette kan være, og kommer med eventuelle forslag som kan gi en løsning på problemet.

Forøvrig er jeg skjønt enig med andre foregående skribenter; ta en prat med han der du stiller deg spørrende til oppførselen hans siste tiden og telefonen du svarte på.

Skrevet

Syns du skal spørre han jeg, og kreve å få sanneten!

Skrevet

Mannfolk alene i Thailand?????? Vel, fristelsene står i kø......og fotfølger deg nærmest......Tror neppe d er ett sted på jord d er vanskeligere å si nei takk!

Gjest GreenSky
Skrevet

Men hallo, hvorfor skal Thailand være så mye værre en alle andre land??? :klø:

Gjest ikke innlogget Lula
Skrevet
De fleste menn som drar til THAILAND alene er faktisk utro.

Min kjære har vært i Thailand alene flere ganger (i forbindelse m/jobb). Har ingen grunn til å tro at han har vært utro. Men så har han heller ikke blitt nedringt/fått SMS av jenter derfra etterpå heller da :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gift mann, har reist til Thailand og Fillipinene alene, ikke vært utro. Begge land har mye mer å by på enn sex. Kona ble spurt om å være med begge gangene, men ville heller til svigers i ferien. Hun hadde ikke noe problem med å la meg reise alene.

Skrevet

for flere år tilbake opplevde jeg å bli dumpet til fordel for en thaiberte!

vi hadde bare vært kjærester i 2mnd,da han og en kompis dro til thailand,turen var bestilt før vi ble kjent.

da han kom hjem sa han at han ikke ville være bindt.(sa ikke noe mer)......jeg ble veldig lei meg fordi jeg var blint forelsket..men men!

etter en mnd så jeg brudebildet i avisen,snakk om sjokk.

det var veldig vondt at han ikke fortalte det til meg selv,at jeg måtte finne det ut på denne måten!

nå idag er jeg lykkelig samboer med en fantastisk mann som jeg elsker og blir elsket tilbake=)

Skrevet

Javisst har Thailand et rykte, men er egentlig dette landet noe verre enn andre land?

Hvis man ønsker å være utro, så er man det uansett land!

Et skikkelig mannfolk er ikke utro..

Uansett hvor han befinner seg!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Javisst har Thailand et rykte, men er egentlig dette landet noe verre enn andre land?

Hvis man ønsker å være utro, så er man det uansett land!

Et skikkelig mannfolk er ikke utro..

Uansett hvor han befinner seg!

:enig:

Gjest Anonymous
Skrevet

For en forfriskende godtroenhet jeg leser her inne. :engel: Til Lula og Barbie:Skikkelige mannfolk ER faktisk utro!!!!!! :idesmil:

Skrevet
For en forfriskende godtroenhet jeg leser her inne.  :engel: Til Lula og Barbie:Skikkelige mannfolk ER faktisk utro!!!!!!  :idesmil:

Hvis de er skikkelige mannfolk ... er de ikke utro... - - for er de utro .. er de ikke skikkelige mannfolk...

Gjest Madam Felle
Skrevet
For en forfriskende godtroenhet jeg leser her inne.  :engel: Til Lula og Barbie:Skikkelige mannfolk ER faktisk utro!!!!!!  :idesmil:

Nei for tenk de er ikke det. For en skikkelig mann klarer å holde seg på matta. Og vil han noe andre steder klarer han å bryte ut før han gjør noe. Alle behøver ikke være drittsekker

Skrevet

Jeg slutter aldri å forundre meg over bruken av smileys til den derre gjesten...... :forvirra:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg slutter aldri å forundre meg over bruken av smileys til den derre gjesten...... :forvirra:

:hoho::hoho::hoho: er bare en som bare må provosere :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...