elinf Skrevet 12. januar 2011 #1 Del Skrevet 12. januar 2011 hva skal jeg gjøre? -andrea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Del Skrevet 12. januar 2011 hva skal jeg gjøre? -andrea Slappe av, snakke med menn, flørte litt, si ja til en kaffe for å bli bedre kjent selv med menn du ikke ser for deg 2,5 barn med, oppmuntre de du vil oppmuntre, ikke gi falske forhåpninger, gå ut på kino/middag, kline... og så ruller og går det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2011 #3 Del Skrevet 12. januar 2011 hva skal jeg gjøre? -andrea Ikke være billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deltoid Skrevet 12. januar 2011 #4 Del Skrevet 12. januar 2011 Ikke være billig. ...eller for kostbar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. januar 2011 #5 Del Skrevet 13. januar 2011 ...eller for kostbar Tja, er det egentlig det helt korrekte uttrykket i denne sammenhengen? Jeg ville heller sagt; ikke vær for kravstor og urealistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 14. januar 2011 #6 Del Skrevet 14. januar 2011 Og hvor møter man så disse mennene? Nysgjerrig jeg.. møter ikke mange når man bare jobber med homser, eller over frossendisken på rema liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #7 Del Skrevet 14. januar 2011 - Oppsøke steder der gutter/menn oppholder seg. - Gjøre deg tilgjengelig, for eksempel ved å ta kontakt med gutter/menn og flørte med dem. - Dersom du finner noen du liker så ta initiativ til å møtes igjen. Date for eksempel. Etetrhvert bør det bære frukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå