Gå til innhold

hva liker jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er en gutt på 16 år. jeg lurer på hva jenter synes er en hot måte å spørr om de ska ha sex på. mange sier at jenter liker at vi ligger å roter så hvisker gutten " skal vi?" men jeg synes det virker litt teit. så jeg spørr dere jenter, hva liker dere ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å ikke bli spurt, det er så ufattlig kleint.. Ta det heller rolig og tafs, om jenta dytter deg eller hånden din bort så vil hun ikke.

• Liker 1
Skrevet

det ar mange jenter som synest det er flaut å svare på det spørsmålet

Skrevet

"hva liker jenter?"

Penger, diamanter, verdifulle ting. Jenter er materialister uten like. Det er derfor så mange damer kalles for horer. De fleste damene er villige til å ligge med en, suge en, og gjøre andre seksuelle ting bare de får betalt godt nok for det.

Skrevet

Jeg er et par-tre år eldre enn deg, men jeg synes det "hotteste" er om mannen ikke sier noe. Men for at det ikke skal bli missforståelser og for å skape tillit, kan du godt ta på henne, og så stoppe, se henne i øynene litt, spørrende, flørtende og lekent. Det synes jeg er flott :)

Men om du er usikker på om jenta i det hele tatt vil så gjør det ikke noe at du er tydelig. Du er jo så ung og sikkert jentene du vil ha sex med også, så da blir det lett tull og de kan angre og alt sammen. I så fall kan du tøysete spørre "er dette ok?" mens du tar henne på låret. Du spør det samme spørsmålet samtidig som du eskalerer. Det høres sikkert dumt ut. Men det var en type som snakka sånn til meg. Jeg syntes det var veldig sexy, lekent, fikk meg til å slappe av og føle meg trygg samtidig :)

Men det er et vansklig spørsmål du har for oss å stille. Alle jenter er forskjellige og alle situasjoner er forskjellige. Lykke til!

Skrevet

Jeg liker å ikke bli spurt, det er så ufattlig kleint.. Ta det heller rolig og tafs, om jenta dytter deg eller hånden din bort så vil hun ikke.

Å bli dytta bort er jo hundre ganger verre enn å få et nei.

Skrevet

Å bli dytta bort er jo hundre ganger verre enn å få et nei.

Jeg snakker ikke om å skubbe han til andre siden av rommet, men å flytte hånden bort fra dit den er på vei.

Skrevet

Jeg snakker ikke om å skubbe han til andre siden av rommet, men å flytte hånden bort fra dit den er på vei.

Det er fortsatt en ganske brutal avvisning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...