AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #21 Del Skrevet 17. januar 2011 Time to move on? Er fult klar overt der ja, men det er ikke like lett å styre følelsene. Jeg regner jo med at det vil gå over etter hvert og prøver så godt jeg kan å ikke dyrke følelsene for han på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #22 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg tror jeg har forelsket meg i feil person... Jeg er 20 år og har forelsket meg i en mann på 35 år på jobben.. Han har en sønn som er tre år yngre enn meg (!), og en sønn på 5 som han har fullt eneansvar for.. Har en STERK mistanke om at han er forelsket i meg også, har vært mye kontakt, hint, og litt kos, men ingen kyssing enda. Han hadde aldri blitt godtatt av familien min, og jeg tviler på at jeg hadde blitt godtatt av hans, spesielt med tanke på den eldste sønnen hans som nesten er like gammel som meg.. Et annet og kanskje større problem er at jeg er jomfru og har bestemt meg for å vente til jeg er gift. Dette vet han, og godtar det, men han er jo en voksen mann med flere forhold bak seg, så jeg har vanskelig for å tro at vi kan leve i et forhold uten sex i lengden. Både fordi det blir vanskelig for han, men også fordi det vil gjøre meg vondt å ikke gi han den delen av meg når han vet så godt hva han kunne fått hos noen andre. Og så har han en killer-body, så tror det blir vanskelig for meg å holde meg borte også.. (det blir det jo uansett når en har kjæreste, men herrefred så deilig han er!) På grunn av familieforholdene på begge sider ser jeg ikke for meg at vi kan komme til å gifte oss heller, så det blir jo et ganske menigsløst forhold, egentlig.. Men JEG LIKER HAM!! Vi har en date hjemme hos han i morgen, og jeg både gleder å gruer meg.. Hvis vi kommer innpå kjæreste-temaet så må jeg jo forklare alt dette i klartekst, og avslutte det.. Med mindre han er intrisert i å kun holde oss i en flørt.. (ja, vi har snakket om mye av dette, spesielt det med sex, men vi har ikke snakket om familieforholdene, åpenlyst enda..) Jeg vet jeg bare utsetter det uungåelige, men jeg vil bare være med han en stund til.. Har så lyst å kysse de deilige leppene hans! Hilsen en litt trist, men ganske forelska jente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå