Gå til innhold

Noen som har forelsket seg i feil person?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Ønsker å høre om folks historier om å forelske seg i mennesker de ikke kan få.

Særlig når det gjelder menn.

Kan dere ikke vise deres mer sårbare sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg viser bare dama mine sårbare sider. Tror nok det er vanlig blant de fleste mannfolk.

Gjorde imidlertid feil ved ett tilfelle tidligere i livet. Det gjør man ikke om igjen.

Ellers har jeg alltid vært flink til å forelske meg i og kaste bort tid på feil personer oppi gjennom årene.

Kan vel egentlig bare skylde meg selv og min natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne tråden var lite aktiv gitt.

har ikke noe historie akkurat, men jeg klarte å bli forelska i en jente som er mye yngre enn meg og det er jo alltid gøy... kjenner ho så vidt så det er skikkelig overfladisk. vært det i flere måneder og det gjør meg gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne tråden var lite aktiv gitt.

har ikke noe historie akkurat, men jeg klarte å bli forelska i en jente som er mye yngre enn meg og det er jo alltid gøy... kjenner ho så vidt så det er skikkelig overfladisk. vært det i flere måneder og det gjør meg gal.

Det er vel ikke noe hinder i seg selv med mindre du er 60 og hun er 20. Eller er det kanskje andre hinder også som at du er i et forhold fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det hele tiden jeg...Blir betatt og forelsket og alltid i feil gutt/mann..Slitsomt igrunn. Jeg er ett følelsmenneske. Ligger i min natur og skaper litt drama...Usj er det mulig...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke noe hinder i seg selv med mindre du er 60 og hun er 20. Eller er det kanskje andre hinder også som at du er i et forhold fra før.

jeg er i midten av 20-årene og ho er 8 år yngre. det er da et stort nok hinder i seg selv. pluss det var aldri gjensidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Hei!

Ønsker å høre om folks historier om å forelske seg i mennesker de ikke kan få.

Særlig når det gjelder menn.

Kan dere ikke vise deres mer sårbare sider?

Det er vel egentlig de eneste jeg klarer å forelske meg i virker det som :sukk:

Jeg forelsket meg KRAFTIG i sjefen min. Hun var nesten 15 år eldre enn meg, men hverken så eller oppførte seg sånn. Og denne forelskelsen varte en god stund. Altfor lenge vil jeg si, je følte meg dårlig og mistet meg selv på mange måter. Og nå føler jeg at jeg har kastet bort massevis av tid og energi på å ha følelser for denne dama.

Ellers faller jeg som regel bare for jenter som ikke er interessert i meg i det hele tatt. Gjerne de som er sånn 5-10 år eldre enn meg og bare ser på meg som useriøs. :sukk:

Jeg viser følelser og deler tanker med ganske mange, men viser ikke min mest sårbare side til hvem som helst. Er ikke det ganske vanlig for menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempe forelsket i bestekammeraten min :sukk:

For det første så har han dame, noe han har hatt nå i over 3 år. For det andre så ville jeg aldri fortalt ham det om han var singel heller, nettopp av den grunn at han er min aller beste venn. Jeg ville aldri risikere å ødelegge vennskapet oss i mellom.

Men det er vanskelig. Har vert forelsket i han kjempe lenge og vet at han aldri kommer til å føle det på samme måten tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempe forelsket i bestekammeraten min :sukk:

For det første så har han dame, noe han har hatt nå i over 3 år. For det andre så ville jeg aldri fortalt ham det om han var singel heller, nettopp av den grunn at han er min aller beste venn. Jeg ville aldri risikere å ødelegge vennskapet oss i mellom.

Men det er vanskelig. Har vert forelsket i han kjempe lenge og vet at han aldri kommer til å føle det på samme måten tilbake.

Time to move on?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, det skjedde for et år siden, ca. Var ei jente jeg fikk veldig god kontakt med, vi var ofte ute sammen, enten på kafé eller kino, besøkte hverandre stadig, og det ga meg en god følelse av at det kunne bli noe mer, og jeg var så beruset av forelskelse. Men da jeg tok mot til meg og fortalte henne hva jeg følte, ble jeg tygget i stykker og spytta ut, så å si. Jeg fikk klar beskjed om at hun mildt sagt (sitat fra henne) ikke følte noe slikt for meg, og at vi aldri kunne bli noe mer enn venner. Jeg setter pris på at hun ikke kjørte noe "det er ikke deg det er meg" bullshit, men en slik rå og brutal måte hun leverte det på gjorde utrolig vondt. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, det skjedde for et år siden, ca. Var ei jente jeg fikk veldig god kontakt med, vi var ofte ute sammen, enten på kafé eller kino, besøkte hverandre stadig, og det ga meg en god følelse av at det kunne bli noe mer, og jeg var så beruset av forelskelse. Men da jeg tok mot til meg og fortalte henne hva jeg følte, ble jeg tygget i stykker og spytta ut, så å si. Jeg fikk klar beskjed om at hun mildt sagt (sitat fra henne) ikke følte noe slikt for meg, og at vi aldri kunne bli noe mer enn venner. Jeg setter pris på at hun ikke kjørte noe "det er ikke deg det er meg" bullshit, men en slik rå og brutal måte hun leverte det på gjorde utrolig vondt. :tristbla:

Akkurat det samme skjedde meg også for mange år siden. Hadde vært forelsket i, på den tiden en gutt, som jeg gikk på skole sammens med i flere år. Og klarte endelig å manne meg skikkelig opp på en fest til å si jeg hva jeg følte. Og du snakker om reaksjon! Det var i ungdomsårene og å bli hånet på den måten jeg ble da, var utrolig sårt. :tristbla: Men tiden gikk og jeg klarte etter beste evne og unngår fyren, og tror jeg berga ganske bra likevell i ettertid. :jepp: Enkelte kan være skikkelig stygge. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme skjedde meg også for mange år siden. Hadde vært forelsket i, på den tiden en gutt, som jeg gikk på skole sammens med i flere år. Og klarte endelig å manne meg skikkelig opp på en fest til å si jeg hva jeg følte. Og du snakker om reaksjon! Det var i ungdomsårene og å bli hånet på den måten jeg ble da, var utrolig sårt. :tristbla: Men tiden gikk og jeg klarte etter beste evne og unngår fyren, og tror jeg berga ganske bra likevell i ettertid. :jepp: Enkelte kan være skikkelig stygge. :klø:

Ja, det er mangel på empati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg mann, men jeg har forelsket meg i feil person før. Bla en fyr som hadde dame, det er den sterkeste forelskelsen jeg har hatt i "voksen" alder. Det var ikke gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender meg alltid.Håper jeg er blitt litt flinkere til å koble inn fornuften istedet for å kun følge hjertet. .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

Har muligens gjort dette nå.. Er ikke helt sikker, men tror det blir vanskelig å få henne.

Og dette med å både inkludere hjertet og fornuften, skjønner ingenting jeg... Bor et godt stykke fra hverandre og hu har nettopp flytta til nytt land for å studere..Tilstedeværelsen hennes er blitt helt anderledes, men får vel bare gi henne noe tid (ikke så enkelt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vulture

Jada. Jeg har alltid vært den typen som forelsker seg i venner, og har endt med knust hjerte mange ganger på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det har jeg. Jeg har slitt med en sånn forelskelse de siste par årene, faktisk. Men nå er den heldigvis i ferd med å slippe taket. Mannen har ikke behandlet meg bra engang, så han fortjente på ingen måte beundringen min. Nå har han dame, men det forholdet er veldig av og på. Selvfølgelig gav dette næring til forelskelsen min. Men altså, nå holder det endelig på å gå over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...