AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Jeg tør ikke være med menn hjem fra f.eks byen, samme hvor lyst jeg har.. Jeg må nemlig alltid på do på natten/morgenen/formiddagen etter jeg har vært ute å drukket. Og det er magesyke.. :/ Synes sånt er så flaut :/ Noen med samme synspunkt? Menn flest synes jo at jenter som er på do (ikke bare tisser) er ekkelt...
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Om ikke annet sparer du deg for teite ONS. Du går ikke glipp av noe der nei. Får du en ordentlig kjæreste så blir det en vane med slikt etterhvert.
Skrika89 Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Jeg tør ikke være med menn hjem fra f.eks byen, samme hvor lyst jeg har.. Jeg må nemlig alltid på do på natten/morgenen/formiddagen etter jeg har vært ute å drukket. Og det er magesyke.. :/ Synes sånt er så flaut :/ Noen med samme synspunkt? Menn flest synes jo at jenter som er på do (ikke bare tisser) er ekkelt... Jeg tror ikke menn flest synes det er ekkelt med jenter som må på do.... Men hva med å ikke drikke så mye da?
Envy Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Kan ikke ser problemstillingen? Er det ikke bare flott å slippe sånne teite ONS da? Jeg har hatt noen av dem, og kan si det slik at jeg angrer på 9 av 10. Ikke noe å hige etter! Kos deg på byen, utveksle telefonnr om du møter en kar du finner interessant, så kan dere helle møtes på en kaffe en dag du er edru, og ikke dagen derpå
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Jo, skjønner at ONS ikke er noe å hige etter. Men det er denne ene mannen. Vi har en greie for hverandre, men møtes kun ute på byen.. Og jeg kunne tenke å være med ham hjem, men tør ikke pga jeg må på do med magesyke.. Det spiller ingen rolle hvor mye jeg drikker.. Holder med to glass vin bare..
chui Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Hva med å bli med han hjem, gjøre det dere skal, og dra hjem før dere sovner? Si at det er fordi du skal tidlig på jobb, eller fordi du skal ettellerannet morgenen etter?
Gjest sarah Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Åh, jeg har det AKKURAT å samme måten. Har prøvd å ta dette opp med venninner, men fikk følelsen av at jeg er den eneste som har dette problemet.. Hvis jeg drikker øl (eller vin eller sprit, samme hva det er av alkohol), så blir jeg rett og slett kjempedårlig i magen.. Først blir jeg SKIKKELIG oppblåst, får masse luft i magen, og etter noen få timer får jeg diaré. Utrolig kjedelig:/ Kan aldri sove over hos en fyr jeg holder på med hvis vi har festet sammen, fordi jeg kvier meg for å sitte på toalettet å gjøre det ene og det andre, med han i rommet ved siden av.. Og er vel ikke så turn on å ligge å fise hele natten heller..eh. Joda, vi kan sikkert la være å drikke alkohol og feste edru, mens alle andre er brisne/fulle, men det er liksom litt kjedelig det også? Men jeg tror faktisk for min del at det er den eneste løsningen.. For magen min er rett og slett allergisk mot alkohol..
Gjest Stine Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 Har samme problemet når jeg har drukket ganske mye så sliter jeg med mye luft i magen utover natta og blir liggende å fise. Synes det blir ubehagelig å ligge holde igjen og ennå mer ubehaglig å slippe en fis med en ons.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå