AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Hei! Jeg er en mann som hater å handle bukser fordi jeg har store hofter. De blir enten for lange, eller for store i baken eller noe annet rart. Har noen tips til hva slags jeans/bukser jeg burde se etter som kan gjøre kroppen min litt mer mannlig? Og hvor jeg kan få tak i de? Takker for svar Hilsen en handlesliten mann.
Antlers Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Bootcut blir penest om du har brede hofter, siden det balanserer proposjonene dine. Loose fit kan også se pent ut, men sånn ellers så må du bare prøve forskjellige modeller av disse. Selv om du er størrelse 36/34 (tilfeldig eksempel) betyr ikke det at alle bukser i 36/34 dermed passer deg. De fleste bukser til menn har tommestørrelse både i livet og benlengde, og da blir det ihvertfall litt lettere å finne frem i "buksejungelen". Det kan være en idè å måle innerbenslengde og livvidde på deg selv, så slipper du ihvertfall å prøve en hel haug av bukser som garantert ikke passer. Ikke vær redd for å spørre betjeningen om hjelp - de kan finne andre størrelser/modeller for deg mens du står i prøverommet, og mange er svært gode på øyemål. Hvor du skal kjøpe bukser blir vanskelig å svare på, siden jeg ikke vet noe om din alder eller hva slags stil, kvalitet og pris du er ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå