AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Bestillte en macbook på apple.no på mandag. Fikk sporingsnummer, og sporet den idag. Og Pc'en er nå i Tyskland. Hva faen gjør den der? Skal ikke pc'ene sendes fra Norge? Får jeg ikke norsk tastatur på PC'en heller? Hva faen er dette?
iskaffe Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Apple har sikkert lager i Tyskland. Min Dell kom fra tyskland også. Hvis du har bestillt fra en norsk side så får du nok norsk tastatur.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 (endret) Tips: Du blir kanskjetatt mer seriøst om du ikke banner i annenhver setning. Tror Apple har lager flere steder i Europa, jeg fikk tilsendt en Mac fra Irland en gang. Såklart med norsk tastatur. Endret 12. januar 2011 av Ms. Raggsokk
Henkie Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Bestillte en macbook på apple.no på mandag. Fikk sporingsnummer, og sporet den idag. Og Pc'en er nå i Tyskland. Hva faen gjør den der? Skal ikke pc'ene sendes fra Norge? Får jeg ikke norsk tastatur på PC'en heller? Hva faen er dette? Apple.no har ikke lager i Norge. Ofte får du produktet sendt direkte fra fabrikk. Dermed er du sikret "ferskvare". Har selv opplevd at Apple sender varer både her og der i verden, før den tilslutt ender opp hos meg. De har vel et snedig (eller omstendelig) system da, som du ikke oppfatter sånn ved første øyekast. Bestilte du på applestore norge får du norsk tastatur. De bytter ikke tastatur i hvert land den en innom :-)
Gjest Instamatic Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Tror også det har noe med hvor mye importkostnadene er. Mener pappa sa noe om det da vi satt og diskuterte julegavehandling på nettet. Det er billigere for forhandlere å ha lager i utlandet enn å skulle importere store kollier til norge.
Skylines Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Min kom fra Sveits, og ja, den har norsk tastatur;)
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #7 Skrevet 15. januar 2011 Apple har ikke lager i Norge. ALtså vil alle varer du bestille på Apple Store bli individuelt sendt hit til landet fra utlandet. Det være seg Nederland, Tyskland, Irland eller sågar Shanghai, Kina.
Gjest Airi Skrevet 15. januar 2011 #8 Skrevet 15. januar 2011 Jeg pleier å få fra Irland. Du får norsk tastatur, de trenger ikke å lages her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå