Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg vet ikke helt hvor dette passer inn, men legger det her... Jeg har ei veldig god venninne. Men kontakten har vært sånn fram og tilbake opp gjennom årene. Vi kan prate om alt til hverandre og det kommer ikke ut til andre. Vi er til å stole på overfor hverandre med andre ord... Hun har flere ganger poengtert at jeg er ei veldig god vennninne, og at hun har mer og bedre kontakt og et bedre forhold til meg enn til andre venner. Men så fikk hun barn- greit nok... Og så skulle hun ha dåp- greit nok. Jeg var ikke bedd- greit nok (men leverte gave likevel...) Men så har det kommet fram de site mnd at flere av våre andre felles venner har vært i kaffen i dåpen. Tenkte ikke noe over det først, men nå har jeg funnet ut at jeg er den eneste som ikke var der! Skal jeg henge meg opp i det? anser hun meg ikke som venninne likevel? Jeg har ikke spurt om det, vil ikke være sær og henge meg opp i noe sånt, men jeg blir en liten smule såret innerst inne. Jeg har alltid følt at hun var den beste venninnen jeg kunne få, men.... Jeg føler meg satt til side, litt utenfor. Hva mener dere??
Ursula Skrevet 21. oktober 2003 #2 Skrevet 21. oktober 2003 Om flere av dere andres felles venner (som ikke er i familie med venninnen din eller hennes mann) var bedt i dåpen, så ville jeg satt spørsmålstegn ved hvor godt vennskap hun synes dere har. Ordet bestevenninne klinger ikke helt bra i mine ører i denne sammenhengen her.
Drew Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 Kan det være at innbydelsen har blitt borte i posten, og at hun lurer på hvorfor du ikke kom, gav tilbakemelding osv.? Det er i alle fall en vinkling du kan bruke om du har lyst til å spørre henne om hvorfor du ikke var bedt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå