Kløftfrid Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Eg har ein lysestake av glas (frå Indiska). Den "behaldaren" der lyset står er ganske høg og sidan eg sovna så rakk eg ikkje blåse lysa ut før dei hadde kome langt ned i denne "behaldaren". Korleis kan eg få ut det som er igjen av lysa no? :klø: Idiotisk forklart, er det nokon som kan forstå kva eg meinar?
Pinkee Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Skrap ut det du får ut, tynn kniv egner seg vanligvis, så vasker du med så varmt vann som mulig, og masse zalo. Bruker å funke fett for meg iallefall, lykke til.
Kløftfrid Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2011 Skrap ut det du får ut, tynn kniv egner seg vanligvis, så vasker du med så varmt vann som mulig, og masse zalo. Bruker å funke fett for meg iallefall, lykke til. Wow, eg er imponert over at du forsto kva eg meinte! Takk for svar! Eg tvilar på at eg har så tynn kniv at eg når ned i botnen...Vil ikkje vasken tetta seg dersom eg vaskar med varmt vatn?
Karmosin Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 La vannet renne i vasken, så varmt som mulig, en stund etter at du har fått ut stearinen. Hva som helst som kan skrapes med duger, det må ikke nødvendigvis være en tynn kniv. Jeg har brukt fyrstikk og trykkblyant og alskens sånt.
PepsiMax Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 har du noen tips for å få vekk stearin fra duker og sånn el?
Karmosin Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 http://www.tennlys.no/lystips/hvordan-fjerne-stearin
Kløftfrid Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2011 Når eg leita litt så fant eg ein kniv som hadde smalare blad. Og NUH er stearinen borte vekk Fantastisk! Skal ta å vaske den litt også, takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå