Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes dere det er greit å sitte på med kunder hjem fra jobb?

To ganger har jeg sittet på med to forskjellige kunder. Den ene gangen mistet jeg bussen, det var 20 minus og snø, og jeg gikk tilbake på jobb og sa det til sjefen. Sto en eldre mann i kassa som skulle samme veien, så han kjørte meg til byen. I går sto jeg å pratet med en stam-kunde som er innom ca annenhver uke før jeg gikk til bussen, og da han var ferdig med å handle stoppet han på busstoppet og hørte om jeg ville sitte på. Han bodde forbi mitt hus, så han kjørte meg nesten helt hjem. Siste gangen følte jeg at jeg ikke kunne si nei, siden han kjørte motsatt vei av hva han/vi skulle, for å snu bilen og stoppe på busstoppet.

Er det greit? Hvorfor/hvorfor ikke?

Bor i en middels by og er en butikk litt ut på "landet". Ikke noe matbutikk eller kjøpesenter med andre ord. Nesten alle kundene vi har er stamkunder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis personen skal samme vei som deg og du stoler på personen, så synes jeg ikke det er noe problem.

• Liker 3
Skrevet

Ikke noe problem når du "bare" jobber i en butikk. Varende du selger har helt sikkert faste priser og kundene får ikke noe ut av å være snille med deg (foruten god service). Du kan helt sikkert ikke gi dem bedre tilbud eller andre ting som gjør at dette kan bli et dilemma.

Dette er ikke noe å tenke på som rart, bare koselig.

• Liker 1
Skrevet

Nei bare hyggelig det vel... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...