Gå til innhold

Brudesuite i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe tips til Brudesuiter i Oslo og omegn.....?

Mottas med takk.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke noen tips, shygirl, men det er noe jeg lurer på også...

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

jeg lurer også. Si gjerne pris og hva som er inkludert også... Det har vært oppe før, men alltid kjekt med nye tips. Vi vil gjerne ha boblebad på rommet...

Skrevet

Vi skal ha brudesuite på Grand Hotell. Vi betaler 5500 kr. Denne prisen er med sjampaje og jordbær når vi kommer om kveld og frokost servert om morgenen. Vi må sjekke ut før 15.00

Vi har også fått lov til å ta bildene på hotellet i den suiten vi vil!

Andre forslag er Holmekollen Park Hotell og et lite hotell som ligger på Majorstua. Husker ikke hva det heter akkurat nå.

Skrevet

Vi skal være på Holmekollen Park Hotell

Betaler 3500 for jordbær, champis, boblings, morgenkåpe, tøfler og frokost på sengen , utsjekking kl 13.00

Skrevet

Vi var på hotell Bastion og hadde utsjekk kl. 15. Supert service og kjempeflott suite (Rom nr 518)- ANBEFALES!! Vi fikk servert frokost på rommet fordi vi spurte og fordi de gjorde ekstra stas på brudepar. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hotell Bastion skal visst være fint, men det ligger jo midt i horestrøket i Oslo...

Ikke for å være kjip, men det er sant!

Det er ikke særlig hyggelig å se de unge jentene som henger på gatehjørnene rundt der, og de ekle fyrene som plukker dem opp.

De tingene eksisterer jo uansett, men jeg ville kanskje prøvd å slippe å se det akkurat da.

Hvis jeg skulle giftet meg igjen, hadde jeg gått for Grand Hotel eller Hotel Continental. De må jo være de fineste hotellene i Oslo, og har sikkert flere ulike typer suiter!

Skrevet

Jeg tror at vi skal ha Continental... der har vi fått tilbud på en stor fin stuite i 2 netter.

I og med at de ikke får leid ut rommet på søndag, fordi vi kan beholde rommet til kl 15 så fikk vi bra tilbud på en natt til. Regner med at vi går for det.

S.

Skrevet

Vi har faktisk ikke tenkt å leie suite, men heller et fint hotellrom. Som en venninne av meg sa: "Hvor mye kommer man til å benytte seg av et stort skrivebord, en flott sofagruppe, ballkong og greier når man kommer der langt utpå natten, stuptrøtt og klar for sengen?" Synes hun har et poeng der... Dette med frukt og champis - det ordner forloverne våre. Vi velger det på den måten, fordi bryllupet tar litt av når det gjelder andre utgifter. Bare sengen er god den natten og standarden på hotellet er bra, så skal vi nok få det fint - jeg og min elskede. :enig_animasjon:

Når jeg hører om priser på 5-6000 for en natt i bryllups-suite, har vi heller lyst til å putte de pengene i en bedre bryllupsreise. Men sånn er vi. Man er forskjellige. :)

Skrevet

Vi skal ha hele bryllupet vårt på Hotel Continental i Oslo, og kommer til å bo der natten før og natten etter bryllupet.

Tror de har mange ulike suiter der!

Skrevet

For å rette deg litt Gjest: Horestrøket ligger nok litt lenger bort... Forlangt unna med andre ord, til at man ser dem når man går ut av bilen utenfor hotellet.

Hvis jeg husker riktig, så betalte vi 2000,- for suiten inkl. frukt og vin på rommet når vi kom.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tyren: Hvilken kirke giftet dere dere i????

Så på bildene, men klarer ikke se hvilken det er. Er ute på kirkespaning for å finne det ultimate vielsessted om dagen ;-)

Skrevet
Tyren: Hvilken kirke giftet dere dere i????

Så på bildene, men klarer ikke se hvilken det er. Er ute på kirkespaning for å finne det ultimate vielsessted om dagen ;-)

svarer for henne jeg: Grorud kirke

Skrevet
....Vi skal ha brudesuite på Grand Hotell. Vi betaler 5500 kr. .....

YAIKS!!! Skjønner jo nå at det faktisk lønner seg noen ganger å bo oppe i huttaheita :hoho:

Vi betaler 1950,- (kosta opprinnelig 2250,- men vi fikk rabatt....da sier man bare JA TAKK og for det er det frokost på rommet med alt hjertet behager, musserende vin, jorbær, sjokolade, frukt, blomster, morgenkåper til hver, tøfler til hver, boblebad - bedåååååårende utsikt - - og utsjekk klokka 1600!! :Hehe:

Og - JA - vi kommer til å ta bilder fra den suiten ... PLUSS filme fra boblebadet *hihi* (jeg spør faktisk IKKE om lov... :sjarmor: )

Skrevet

Tusen takk for at du svarte for meg Arwen !!

Har vært litt lite inne her i det siste (har plutselig fått endel å gjøre på jobb *ler*), men jeg prøver å følge med litt da :oops:

Skrevet
Tusen takk for at du svarte for meg Arwen !!  

Har vært litt lite inne her i det siste (har plutselig fått endel å gjøre på jobb *ler*), men jeg prøver å følge med litt da   :oops:

Bare hyggelig :D :ler: godt at noen bruker dagene til noe fornuftig

Skrevet

Fornuftig sa du.... ??? Jeg later som...... :ler::ler::ler::ler:

Skrevet

Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår booket vi suite til bryllupsnatten på Holmenkollen Park hotell!!!!Med en gang jeg kom inn i suiten skjønte jeg att det var alt jeg hadde drømt om!!!!To rom, med svære vinduer med utsikt over HELE byen!!!!Tenk dere å våkne opp som mann og kone og se uttover og ned på byen. Vi kommer til å føle oss "on top of the world"!!!!!! Suiten var veldig romantisk med boble bad og greier!!!!For full bryllupspakke betaler vi 3750,-. Det inkludere champagne frukt, nydelig frokost dagen etterpå, og sen(1500)utskjekking!!!

JEG ER SÅÅÅÅÅ GLAD!!!!!!!!!!!!! :D

• 6 år senere...
Gjest Gjest_Ingrid_*
Skrevet
Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår booket vi suite til bryllupsnatten på Holmenkollen Park hotell!!!!Med en gang jeg kom inn i suiten skjønte jeg att det var alt jeg hadde drømt om!!!!To rom, med svære vinduer med utsikt over HELE byen!!!!Tenk dere å våkne opp som mann og kone og se uttover og ned på byen. Vi kommer til å føle oss "on top of the world"!!!!!! Suiten var veldig romantisk med boble bad og greier!!!!For full bryllupspakke betaler vi 3750,-. Det inkludere champagne frukt, nydelig frokost dagen etterpå, og sen(1500)utskjekking!!!

JEG ER SÅÅÅÅÅ GLAD!!!!!!!!!!!!! :D

Hvor mange netter er dette da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...