Gå til innhold

Kjøre brannbil

Fremhevede innlegg

Gjest BrannmannSam
Skrevet

Har dere kjørt brannbil før, var det suksess?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjedd og gikk veldig bra det :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Det er jo akkurat som vanlig sex. Bare litt rødere. ;)

Såfremt ikke kvinnen har vondt, så er det jo bare å kjøre på.

Men analen er jo et perfekt substitutt. Mye renere! :ironi:

Skrevet

Jeg syns det er greit - kjæresten liker det ikke - altså kjører vi ikke :)

Skrevet

Har gjort det noen ganger, men for meg er samleie under mensen vondt, derfor avstår vi fra det de få dagene det gjelder.

Skrevet

Det er jo akkurat som vanlig sex. Bare litt rødere. ;)

Såfremt ikke kvinnen har vondt, så er det jo bare å kjøre på.

Men analen er jo et perfekt substitutt. Mye renere! :ironi:

Renere???? :skratte:

Skrevet

Synes ikke det er like godt som når jeg ikke har mensen. Dessuten synes kjæresten det er ekkelt, for han er så redd blod... hihhi :)

Gjest birry93
Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg å bli pult når jeg har mensen. Får være måte på blodig glidemiddel! :gjeiper:

Skrevet

jeg syns det er like godt som uten mens. men typen vil ikke ha det mer.. hehe. enda han sa det var så godt :P var forresten han som overtalte meg i første omgang.

Skrevet

Jeg syns det er kjekt å ha sex når jeg menstruerer. Ikke så vondt som ellers. Synd at typen blir litt hysterisk når det gjelder blod og insisterer på at vi skal i dusjen, litt blod må da han tåle. :P

Skrevet

Mannen og jeg prøvde det en gang og det gikk ganske greit, hadde ikke noe vondt... men den tok slutt da en blod-klump kom ut og mannen mistet alt lyst... det ble ikke noe "kjøring" etter den episode... :fnise:

Skrevet

Jeg har ofte sex når jeg har mensen og når vi holder på er det minimalt med blod, nesten ingenting. Det kommer som oftes når vi er ferdige og jeg er komt meg på do. Men så blør jeg veldig lite da og kjæresten er ikke redd for blod :)

Skrevet

Et praktisk spørsmål:

- hvor har dere sex når dere har mensen? I dusjen er vel det enkleste, men jeg tror neppe mannen min hadde blitt særlig lysten i det han så ned på gulvet, og så en deilig vann/blod-blanding rundt føttene sine.

Jeg har aldri hatt sex med mensen med vilje, men jeg har fått mensen idet vi har hatt sex, eller evt ikke vært så ferdig med mensen som det jeg trodde det var. Da har mannen min blitt relativt blek, og vanskelig å overtale på en stund. :gjeiper:

Jeg synes forøvrig at det er mange nok dager uten mensen i løpet av en måned, til at vi klarer oss med dem.

Gjest Katten.
Skrevet

*snip*

I senga. Ri ham, og legg en håndduk under ham. :)

Skrevet

Klart jeg puler selv om dama har mensen - det er jo ingen big deal.

Dropper kanskje sexen første dagen pga. av smerter og slikt, men ellers så kjører jeg på.

Gjest Raindrops
Skrevet

Null stress, vi gjør det i dusjen. De første to dagene går det i analsex da, siden det er litt mye blod da.

Skrevet

Helt greit,som vanlig bare..ja mye rødere å ..jaa hehe.

ikke noe jeg er så stor fan av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...