Gjest MILF Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Jeg går med litt sommerfugler i magen for i dag skal jeg på blinddate med en 14 år yngre fyr. Jeg er 40 og han er 26. Har truffet ham på nett, og ikke sett bilde av ansiktet hans. Har tidligere hatt en 14 år yngre elsker, og det var toppers, så nå lurer jeg veldig hvordan kjemien er med denne. Han virket veldig oppegående. Skal ha et sånt klassiske møte på kafé, med rødt skjerf. Vi har verken telefonnummer eller mailadresse på hverandre, og vet kun fornavnet. Og det er jo ikke sikkert han dukker opp en gang. Rapport kommer...
Gjest HunterLady Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Hahaha! Håper for din del at han ser bra ut, men jeg har mine tvil. Lykke til ihvertfall!
EmmaW Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Krysser fingrene for deg, du er jammen modig. Jeg hadde aldri våget å gå på blinddate.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Lykke til, du får fortelle hvordan det gikk (på den ene eller den andre måten...)!
Gjest MIL Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Ikke så mye å fortelle egentlig, for det var "no show", han dukket rett og slett ikke opp. Sånn kan det vel gå når man ikke har kontaktinfo på hverandre. Vi hadde avtalt at dersom noe kom i veien så skulle vi ta det til fredag i stedet, men da kan ikke jeg. Og selv om jeg kunne, så tror jeg ikke jeg hadde dukket opp. Han fikk vel kalde føtter da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå