Gå til innhold

Mareritt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden jeg sitter på jobb og ikke har en **** å gjøre så tenkte jeg å fortelle dere om mine drømmer. Eller, noen av drømmene mine som alltid gjentar seg!

Det er på en måte mareritt, de handler alltid om enten samboeren min eller min far.

Samboeren min er alltid slem i drømmene, er utro, overser meg, flørter med andre, sier at han hater meg og alltid har gjort det osv. Ellers så dør han!

Min far dør eller hater meg.

Begge 2 er i virkeligheten kjempesnille karer som aldri kunne finne på sånt hehe. Stiller alltid opp og omsorgsfulle.

Min kjære samboer som alltid er så god, blir jo litt fornærmet hver gang jeg forteller at jeg har drømt igjen, hvorfor jeg gjør det, har jo ingen grunn til å tro sånt om han :P

Det er litt komisk, men tolker det sånn at jeg er bare redd for å miste de, eller redd for at de tingene skal skje, for det er jeg jo!

Ellers husker jeg et mareritt fra da jeg var liten! Jeg satt i et mørkt rom også kommer spøkelseskladden og kiler meg til døde haha:)

Noen fler med merkelige drømmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, som barn har en mange rare drømmer. Husker mitt mest vanlige mareritt var at jeg og foreldrene mine hadde blitt tatt til fange av banditter i en afrikansk landsby. Der hadde vi blitt bundet fast til stoler i hver vår lille bambushytte. Husker jeg strevde fælt med å komme meg fri og så befri foreldrene mine før de slemme skurkene skulle koke oss levende i en stor gryte.... :ler:

Skrevet

TS her:)

haha den var bra. Jeg kan egentlig komme med så mange, for jeg husker som regel drømmene mine :P

Morsomt. Har også drømt at jeg var streken fra barnetv ( det var bare ikke blå bakgrunn og streken var meg). Kom meg ikke av flekken, fikk ikke til å løpe framover eller noe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...