o..o Skrevet 12. januar 2011 #1 Del Skrevet 12. januar 2011 Hei! Nå har det seg sånn at jeg skal på en laaang tur til Russland. Det er i utkanten og de har så og si ikke frukt i denne årstiden der. Jeg blir helt gal om jeg må gå for lenge uten frukt. Men jeg elsker også tørka frukt. Men hvor lenge holder dette seg? Uker? Måneder? Og holder det seg like godt i romtempratur som i kald tempratur? Jeg snakker om tørka frukt alla fiken, dadler, rosiner osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 12. januar 2011 #2 Del Skrevet 12. januar 2011 Så lenge det oppbevares tørt holder det kjempelenge. Jeg vil si årevis. Kan muliges bli litt tørrere og hardere etterhvert, men ikke noe mer "alvorlig". Frysetørket frukt og bær (altså sånn som ikke blir seig og rosinaktig, men derimot helt tørr og sprø) holder tilnærmet evig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
o..o Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 12. januar 2011 Så lenge det oppbevares tørt holder det kjempelenge. Jeg vil si årevis. Kan muliges bli litt tørrere og hardere etterhvert, men ikke noe mer "alvorlig". Frysetørket frukt og bær (altså sånn som ikke blir seig og rosinaktig, men derimot helt tørr og sprø) holder tilnærmet evig. Wow! Det var lenge, hehe, da holder det vel de to månedene jeg er der da Tusen takk for supert svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå