Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #1 Del Skrevet 21. oktober 2003 Finnes det noen markedsføringsstudier man kan ta uten studiekompetanse? Jeg har kun yrkeserfaring og er mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. oktober 2003 #2 Del Skrevet 21. oktober 2003 Friundervisningens markedsførings/reklame-skole eller Merkantilt institutt....Disse eksisterte ihvertfall rundt 1990, men jeg vet ikke nå da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #3 Del Skrevet 21. oktober 2003 det enkleste er sannsynligvis å skaffe seg studiekompetanse.. de fleste har ikke så mye igjen til full studiekompetanse.. mamma hadde ikke gått på skole siden hun gikk noe husmorskole.. manglet bare norsk og matte.. så etter et halvt års intensiv skolegang var den vips på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #4 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg tror du kan gå på markedsøkonom-studiet på Næringsakademiet uten å ha studiekompetanse. Vet ikke om de har Markedsføring også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå