AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Jeg har akkuratt hatt møte med min saksbehandler angående arbeidsavklaringspenger... Han sa at det var ganske åpentlyst at jeg kom til og få innvilget søknaden om arbeidsavklaringspengene =D Han sa også at jeg kom til og få tilbakebetalt helt bakover til midten av november som var da jeg søke om dette. Det jeg da lurer på er: jeg har ikke sendt noe meldekort bakover i tid om hvor mye jeg har jobbet i nov-des-jan så det vet ikkke nav noe om..Hvordan vil de da gjøre med tilbakebetalingen ? Vil jeg få fullt utbetalt for de måndtene akkuratt som jeg har jobbet ingenting eller må jeg gå tilbake å se hvor mye jeg har jobbet å så gi de beskjed om det? ( da vil det i såfall ta mye lenge tid:()
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Tror ikke du skal regne med å få i pose og sekk.
Happychilli Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 at du skal regne med og få både lønn og aap mener kanskje forrige bruker, eller.. vet ikke om jeg skal uttale meg når jeg ikke vet.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Når vedtaket om arbeidsavklaringspenger er fattet skal meldekortene for den perioden etterregistreres med riktig antall arbeidstimer. Dette kan saksbehandleren din hjelpe deg med. Lurt å skrive ned en oversikt over hvilke dager du har jobbet og hvor mye allerede nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå