Gjest pepsimaxpower Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Jeg ser til stadig foreldre som bærer ungen sin i armene sine å røyker samtidig, hva tenker dem med? Blir provusert og oppgitt. Hvorfor ikke bare begynner å snuse, da skader man kun seg selv i stedet, eller plasser ungen uten rekkevidde for passiv røyking?!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Er man selv røyker, så får man i det minste ta såpass med hensyn til andre å spesiellt barn at man ikke blåser den på de. Jeg røyker selv, men passer alltid på å gå litt unna barna, eller voksne som ikke røyker. Dette er selvsagt ute da jeg aldri røyker inne.
Gjest BabyBlue Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Så en dame her om dagen som røykte rett inn i sitt nyfødte barns barnevogn. Et bevis på at man burde gå gjennom en haug med forskjellige intelligens tester før man får seg barn...
Gjest pepsimaxpower Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Det var også det jeg gjorde. hun hadde ungen sin i den ene armen med hode hennes intil ungens å damp røyka med andre hånd. Slik som du andre nevner med å ta hensyn om man røyker selv er jo helt topp, men er jo tydeligvis andre ikke gjør det og tenker kun på seg selv. Får så vondt av de uskylde små barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå