Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan laster man ned appser på iphone 4? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Går inn på ikonet på iPhonen din som heter "App Store" :) Der finner du blant annet topp 25 apps, eller du kan velge i kategorier! Når du finner en app trykker du inn på denne og øverst til høyre skal det stå "FREE", eller f.eks "6.00Kr". Trykk på den, og det vil stå "install", eller "buy now" om den koster penger.

Mine mest brukte apps er:

Facebook

iMsn+

Meebo

1881

Trafikanten

Sleeptalk (morsomt å høre om man snakker i søvne i løpet av natta!)

Fatbooth (enkel underholdning)

BaldBooth

Shazam

SSW LE (simple songwriter)

Blue Block (avhengighetsskapende spill!)

Battleship

Endret av lykkeknotten
Skrevet

Tusen takk!

Nå har jeg fått min første app :D

Skrevet

youtube

facebook

vg

yr

gule sider

skandiabanken

lommelykt

bubbleshooter

itranslate

google earth

kabal

Gjest strykebrett
Skrevet

Har mange av de som allerede er sagt, men min definitive favoritt er Runkeeper. Den tracker med GPSen hvor langt jeg løper og hvor lang tid jeg bruker. Alle treningsøktene blir lagret på profilen, og jeg kan se framgangen. I tillegg kan man se detaljer som hvor fort man løper på den første kilometeren kontra den siste og så videre. Jeg pleier også å legge inn gjenomsnittspuls og notater etter hver runde, så jeg kan følge med framgangen min. Hot tips til de som jogger: fullversjonen er gratis å laste ned i Januar :)

En annen en jeg liker godt er Wikiamo. Sitter ofte og trykker på random article hvis jeg kjeder meg.

Skrevet

Har mange av de som allerede er sagt, men min definitive favoritt er Runkeeper. Den tracker med GPSen hvor langt jeg løper og hvor lang tid jeg bruker. Alle treningsøktene blir lagret på profilen, og jeg kan se framgangen. I tillegg kan man se detaljer som hvor fort man løper på den første kilometeren kontra den siste og så videre. Jeg pleier også å legge inn gjenomsnittspuls og notater etter hver runde, så jeg kan følge med framgangen min. Hot tips til de som jogger: fullversjonen er gratis å laste ned i Januar :)

En annen en jeg liker godt er Wikiamo. Sitter ofte og trykker på random article hvis jeg kjeder meg.

Kan man også logge andre treninger? F.eks spinningtime eller styrkeøkt?

Gjest strykebrett
Skrevet

Kan man også logge andre treninger? F.eks spinningtime eller styrkeøkt?

Etter litt knoting fant jeg ut at det var en hel del aktiviteter man kan bruke den til i nedtrekkemenyen, eller man kan skrive inn selv hva aktiviteten er. Så da er svaret ja :)

En annen bra ting som jeg glemte å si, er at den sender deg en epost med gratulasjon hvis du har oppnådd noe, som fooreksempel raskeste tid på 5 km. Det er litt koselig og motiverende.

Skrevet

Så bra! Den vil jeg ha :)

Men når januar er over, koster det noe da?

Det står noe ala: runkeeper is free in january. Så det høres liksom ut som om man må betale senere?

Gjest strykebrett
Skrevet

Så bra! Den vil jeg ha :)

Men når januar er over, koster det noe da?

Det står noe ala: runkeeper is free in january. Så det høres liksom ut som om man må betale senere?

Nei, det er ikke noe sånn abonnementsgreier nei. Jeg hadde den som het Runkeeper free før, altså en enklere versjon, men når Runkeeper Pro hadde det gratistilbudet så hoppa jeg på det. Hadde sikkert kjøpt den etterhvert uansett, tror den koster sånn 11 kroner til vanlig eller noe, ikke akkurat en formue.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...