glamorous Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Så mange at jeg ikke orker å skrive alle. Men her er de jeg bruker mest: *Skype *Posten Sporing *Ebay *Diverse matoppskrift apps, (gilde, matprat, tine osv) *Avinor Flights *Valutakalkulator *facebook *Bump *Smartsync for Facebook (som oppdaterer dine kontakter mot din facebook profil, slik at deres profilbilde og kontakt informasjon lagres inn på hver og en person i kontaktlisten din) *Diverse radiokanaler Og så litt spill da, som angry birds, megajump, need for speed osv.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Har takk og lov ikke en slik mobil. Ergo INGEN. Men hva med å endre tema til: hva slags apps har du på din MOBIL 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Har en del, mange jeg ikke bruker. Følgende synes jeg er nyttig å ha og bruker alle jevnlig: - skype - Whatsapp (gratis chatting med andre iphone eller blackburry brukere) - P-tracker (kjekt for deg som er prøver og/eller vil holde øye med syklusene dine) - Soundhound (finne sang/artist ved å ta opp og søke) - iTranslate (ordbok) - BBC world news live - matprat - Emergency (mange av verdens land side nødnumre) - yr.no - facebook - color splash (morsomt å leke seg med bilder i svart/hvitt+ 1 eller flere kontrastfarger) - hipstamatic (kan ta litt artige bilder som ser gamle ut) - Handyconv (regner om vekt/høyde/avstand osv) + noen spill som jeg sjelden bruker. Alltid kjekt med nye tips hvis andre har noen??
karolinesofie Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 De absolutt mest brukte appsene på min iPhone er TVguide, SBM, Facebook og Tetris ellers har jeg mange andre spill som jeg nesten aldri bruker.
Gjest hogwash Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=465580&st=0&p=7984019&hl=apps&fromsearch=1&#entry7984019 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=500391&st=0&p=8231135&hl=apps&fromsearch=1&#entry8231135 Her har du to andre tråder om samme emne som kan inneholde tips
Henkie Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=465580&st=0&p=7984019&hl=apps&fromsearch=1&#entry7984019 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=500391&st=0&p=8231135&hl=apps&fromsearch=1&#entry8231135 Her har du to andre tråder om samme emne som kan inneholde tips appstore får MANGE nye programmer hver dag, så utvalget har nok endret seg kraftig siden forrige "runde" Dessuten gjør det ingenting om brukere her starter samme tråder som har vært før. Det er helt naturlig.
Gjest hogwash Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 appstore får MANGE nye programmer hver dag, så utvalget har nok endret seg kraftig siden forrige "runde" Dessuten gjør det ingenting om brukere her starter samme tråder som har vært før. Det er helt naturlig. Var ikke ment som kritikk av ny tråd, var rett og slett ment som tips Hadde jeg ansett tråden som unyttig hadde jeg definitivt sagt det!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 Her skal jeg følge med! Fikk nemlig en iphone i helgen, og aner ikke hva jeg kan bruke den til
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #10 Skrevet 12. januar 2011 Man kan vel ikke bruke apps fra Appstore på andre telefoner? Noen som vet om noe spennende til Nokia X6?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #11 Skrevet 12. januar 2011 Facebook Matprat Spotify Imdb Find iphone Gule sider iBooks TextPlus Pluss et par spill
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #12 Skrevet 13. januar 2011 Jeg er helt ny i iPhone-verdenen, og har ikke helt skjønt dette med appser. Hva er det? Hvorfor må man ha det? Ser at noen har f.eks Gule sider som apps, kommer man ikke inn på denne siden på iphone-nettet uten å ha den som apps?
Tinkerbell_ Skrevet 14. januar 2011 #13 Skrevet 14. januar 2011 Apps har jeg mye av for å si det sånn - Facebook, MSN, Skype, Twitter av sosiale medier - Photostudio, DashOfColor, Captions, Colorize av bilderedigeringsprogrammer - Spotify, MusicID (identifiser en sang du hører som du ikke vet navnet på), Ringtones (lag egen ringetone) av musikkprogrammer - Wikipedia - Movie Player (legg in videoer fra pc'en og spill av) - VideoGet (last ned filmer fra f.eks Youtube og lagre de på iPhone-minnet slik at du kan se de uten nettverksforbindelse.) - Sleeptalker (Et program som tar opp hvis du snakker i søvne om natten ) - Matvareinfo (Hvor mye og hva slags næringstoffer det er i forskjellig mat) - Sleep Cycle (Sjekker søvnmønseret ditt i løpet av natten + alarmen skal forsøke å vekke deg når du er i den letteste søvnfasen.) Har fortsatt til gode å teste denne appen skikkelig - Gule Sider, Yr, Netcom MinApp, DnB NOR og sånne andre kjekke ting. + en del spill og sånne tullete tidsfordrivgreier.
charlott Skrevet 14. januar 2011 #14 Skrevet 14. januar 2011 Jeg er helt ny i iPhone-verdenen, og har ikke helt skjønt dette med appser. Hva er det? Hvorfor må man ha det? Ser at noen har f.eks Gule sider som apps, kommer man ikke inn på denne siden på iphone-nettet uten å ha den som apps? App - Application => bare et annet ord for et lite program. F eks vil Gule Sider App gi bedre funksjonalitet på iPhone enn om du går via den vanlige nettleseren.
Capricorn Skrevet 14. januar 2011 #15 Skrevet 14. januar 2011 Apps har jeg mye av for å si det sånn - Facebook, MSN, Skype, Twitter av sosiale medier - Photostudio, DashOfColor, Captions, Colorize av bilderedigeringsprogrammer - Spotify, MusicID (identifiser en sang du hører som du ikke vet navnet på), Ringtones (lag egen ringetone) av musikkprogrammer - Wikipedia - Movie Player (legg in videoer fra pc'en og spill av) - VideoGet (last ned filmer fra f.eks Youtube og lagre de på iPhone-minnet slik at du kan se de uten nettverksforbindelse.) - Sleeptalker (Et program som tar opp hvis du snakker i søvne om natten ) - Matvareinfo (Hvor mye og hva slags næringstoffer det er i forskjellig mat) - Sleep Cycle (Sjekker søvnmønseret ditt i løpet av natten + alarmen skal forsøke å vekke deg når du er i den letteste søvnfasen.) Har fortsatt til gode å teste denne appen skikkelig - Gule Sider, Yr, Netcom MinApp, DnB NOR og sånne andre kjekke ting. + en del spill og sånne tullete tidsfordrivgreier. Ser at man kan få Sleep Cycle til Htc også. Virker det?
fairywing Skrevet 14. januar 2011 #16 Skrevet 14. januar 2011 Fortsatt ganske fersk i iPhone verden men har jo fått meg noen apps da. facebook bump vonage shazam wikiamo tvguiden messenger netcom minapp finn iPhone buypass-id og betaling matprat sleep cycle light tips&tricks 1881 youtube itranslate P-tracker facegoo oldphoto pro, dashofcolor, ps express atlas vlc fingerscan squeak my voice
fairywing Skrevet 14. januar 2011 #17 Skrevet 14. januar 2011 Ser at man kan få Sleep Cycle til Htc også. Virker det? har prøvd dette i 2 netter nå. Ganske morsomt å se etterpå hvordan du har sovet gjennom natten
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #18 Skrevet 15. januar 2011 Spotify Facebook Trafikanten Yr.no Waze MatPrat The Voice NRK Radio Talking Tom ..og flere
glamorous Skrevet 16. januar 2011 #19 Skrevet 16. januar 2011 Jeg er helt ny i iPhone-verdenen, og har ikke helt skjønt dette med appser. Hva er det? Hvorfor må man ha det? Ser at noen har f.eks Gule sider som apps, kommer man ikke inn på denne siden på iphone-nettet uten å ha den som apps? LOL for en idiot du er.
Gjest Rosemor Skrevet 16. januar 2011 #20 Skrevet 16. januar 2011 LOL for en idiot du er. Hvorfor er man en idiot fordi man ikke vet hva en "app" er, og hvordan den fungerer? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå