Gjest Mann på 45 Skrevet 13. januar 2011 #21 Skrevet 13. januar 2011 Menn vil ha mye av Pupper Øyenvipper Sprettrumpe Kjønnslepper Smalhet rundt midjen Giverglede Fordomsfrihet Hengivenhet Frihet Intellekt Kvinnelighet Kokkekunst Bankkonto Ekte menn vil derimot IKKE ha mest mulig av mora si! (er min erfaring) On the other hand, menn vil ha minst mulig av Valker Appelsinhud Overvekt Kraftige lår Nedbitte negler Kulemage og flatrumpe Føflekker Rynker Hengepupper Piercinger Tatoveringer Silikonpupper Fylte lepper og botox Motforestillinger Øyenbryn Armhulehår Legghår Kjønnshår Kravstorhet Sjalusi Er vi alle på taperlista? Tilsvarende SANNE liste på gutta? For egen del er dette bare tøys. Jeg vil ha ei voksen, selvstendig kvinne som kan være ved min side og som innimellom forteller meg hvilken kjekk og staut kar jeg er og hvor flink jeg er med bil, snekring etc. Selvsagt må hun elske meg.
Gjest Tutta Skrevet 14. januar 2011 #22 Skrevet 14. januar 2011 En dame som bruker 95 D er lubben til ganske diger, med rimelig små pupper. Men hver sin smak! He he, jeg tenkte det samme som deg KateW. Tidligere veide jeg 112 kg og da brukte jeg 85H i BH-størrelse. Nå har jeg heldigvis gått ned en del kilo og da har også BH-størrelsen minket i både omkrets og cup. Den som liker noen med 95 i omkrets liker virkelig svære damer! Heldigvis har folk ulike preferanser.
Gjest KateW Skrevet 14. januar 2011 #23 Skrevet 14. januar 2011 He he, jeg tenkte det samme som deg KateW. Tidligere veide jeg 112 kg og da brukte jeg 85H i BH-størrelse. Nå har jeg heldigvis gått ned en del kilo og da har også BH-størrelsen minket i både omkrets og cup. Den som liker noen med 95 i omkrets liker virkelig svære damer! Heldigvis har folk ulike preferanser. Samme her, jeg gikk fra 85 til 60, noe av det var nok også feil BH-bruk. Dog er nok menn skrudd sammen slik at jo flere cm, jo større er det....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå