Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Menn vil ha mye av Pupper Øyenvipper Sprettrumpe Kjønnslepper Smalhet rundt midjen Giverglede Fordomsfrihet Hengivenhet Frihet Intellekt Kvinnelighet Kokkekunst Bankkonto Ekte menn vil derimot IKKE ha mest mulig av mora si! (er min erfaring) On the other hand, menn vil ha minst mulig av Valker Appelsinhud Overvekt Kraftige lår Nedbitte negler Kulemage og flatrumpe Føflekker Rynker Hengepupper Piercinger Tatoveringer Silikonpupper Fylte lepper og botox Motforestillinger Øyenbryn Armhulehår Legghår Kjønnshår Kravstorhet Sjalusi Er vi alle på taperlista? Tilsvarende SANNE liste på gutta?
Gjest hogwash Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Hvor i alle dager har du dette fra? Uenig i så mange punkter at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne
Stefan Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Hvilken liste er dette? Hva vi ønsker kan ikke beskrives på en liste. Vi ser det når vi ser det. Ettersom vi menn er forskjellige vi også.
Gjest KateW Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Hvilken liste er dette? Hva vi ønsker kan ikke beskrives på en liste. Vi ser det når vi ser det. Ettersom vi menn er forskjellige vi også. Nå tøyser du godt Stevie boy, menn forskjellige? TØYS! 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Den lista var i beste fall tåpelig. Jeg skal kun snakke for meg selv i denne omgang. Jeg vil ha mest mulig av: Respekt Humor Ærlighet Åpenhet Empati Begjær Forståelse Konstruktiv kritikk Frihet Eksperimentering Nytenkning Erkjennelse Hud Små kjærestedrypp i hverdagen Sexy undertøy Fotball God mat (som jeg får bidra med minst halvparten til) Egentid til pubturer og fjellturer med kompiser, PS3 Sol og sommer Godt øl Jeg vil ha minst mulig av Overfladiskhet Botox Sjalusi Renkespill Sladder Såpeserier Mas og kjefting Egenrådighet Fittemakt (aka sexnekt når jeg ikke har vært flink/lydig nok) Krangel og beskyldninger jeg ikke skjønner noe av Ubegrunnede bekymringer Hva angår appelsinhud, føflekker og andre uvesentligheter som hefter ved våre kropper så bryr deg meg midt nedpå ryggen. Om hun bruker 75B eller 95D i BH størrelse så spiller det ingen rolle. OT: KateW har en julelyskondom på avataren sin, eller noe 4
Stefan Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Den lista var i beste fall tåpelig. Jeg skal kun snakke for meg selv i denne omgang. Jeg vil ha mest mulig av: Respekt Humor Ærlighet Åpenhet Empati Begjær Forståelse Konstruktiv kritikk Frihet Eksperimentering Nytenkning Erkjennelse Hud Små kjærestedrypp i hverdagen Sexy undertøy Fotball God mat (som jeg får bidra med minst halvparten til) Egentid til pubturer og fjellturer med kompiser, PS3 Sol og sommer Godt øl Jeg vil ha minst mulig av Overfladiskhet Botox Sjalusi Renkespill Sladder Såpeserier Mas og kjefting Egenrådighet Fittemakt (aka sexnekt når jeg ikke har vært flink/lydig nok) Krangel og beskyldninger jeg ikke skjønner noe av Ubegrunnede bekymringer Hva angår appelsinhud, føflekker og andre uvesentligheter som hefter ved våre kropper så bryr deg meg midt nedpå ryggen. Om hun bruker 75B eller 95D i BH størrelse så spiller det ingen rolle. OT: KateW har en julelyskondom på avataren sin, eller noe Jeg kan egentlig bare sette navnet mitt på denne. Det var lista si det! 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Jeg kan egentlig bare sette navnet mitt på denne. Det var lista si det! Stefan - you føkkings copycat Nå må du snart danne deg noen egne meninger her inne 1
Stefan Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 Stefan - you føkkings copycat Nå må du snart danne deg noen egne meninger her inne Jeg vet... Jeg er bare glad noen gadd å gjøre det jeg ikke gadd å gjøre...
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 ... Botox ... Hva er så ille med botox at det må tas med på listen? Om en dame tar botox i pannen et pr ganger i året er det noe du plages veldig av, eller?
Stefan Skrevet 12. januar 2011 #10 Skrevet 12. januar 2011 Hva er så ille med botox at det må tas med på listen? Om en dame tar botox i pannen et pr ganger i året er det noe du plages veldig av, eller? Ja, det virker som om det stoffet der har en tendens til å trekke innover i hjernen... 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #11 Skrevet 12. januar 2011 Ja, det virker som om det stoffet der har en tendens til å trekke innover i hjernen... Haha, da har du hatt uflaks med damer (muligens din egen feil..?) 1
Flanør Skrevet 12. januar 2011 #12 Skrevet 12. januar 2011 Den lista var i beste fall tåpelig. Jeg skal kun snakke for meg selv i denne omgang. Jeg vil ha mest mulig av: Respekt Humor Ærlighet Åpenhet Empati Begjær Forståelse Konstruktiv kritikk Frihet Eksperimentering Nytenkning Erkjennelse Hud Små kjærestedrypp i hverdagen Sexy undertøy Fotball God mat (som jeg får bidra med minst halvparten til) Egentid til pubturer og fjellturer med kompiser, PS3 Sol og sommer Godt øl Jeg vil ha minst mulig av Overfladiskhet Botox Sjalusi Renkespill Sladder Såpeserier Mas og kjefting Egenrådighet Fittemakt (aka sexnekt når jeg ikke har vært flink/lydig nok) Krangel og beskyldninger jeg ikke skjønner noe av Ubegrunnede bekymringer Hva angår appelsinhud, føflekker og andre uvesentligheter som hefter ved våre kropper så bryr deg meg midt nedpå ryggen. Om hun bruker 75B eller 95D i BH størrelse så spiller det ingen rolle. OT: KateW har en julelyskondom på avataren sin, eller noe Bingo! Hørte jeg riktig, sa du 95D?
Flanør Skrevet 12. januar 2011 #13 Skrevet 12. januar 2011 Den gikk på kino for en stund siden. Kan forsøke på dvd. Vittigper!
Gjest nobilian Skrevet 12. januar 2011 #14 Skrevet 12. januar 2011 (endret) Hva er så ille med botox at det må tas med på listen? Om en dame tar botox i pannen et pr ganger i året er det noe du plages veldig av, eller? *** Bruker man botox, sier det gjerne noe om ha man er opptatt av. Hvem vil ha ei dame som er så redd for rynker at hun bruker gift for å unngå dem? Snakker om feil fokus.. Endret 12. januar 2011 av nobilian
Gjest Bond Skrevet 12. januar 2011 #15 Skrevet 12. januar 2011 Tråden delt. Kondomluediskusjonen kan finnes her Bond, mod
Envy Skrevet 12. januar 2011 #16 Skrevet 12. januar 2011 Den lista var i beste fall tåpelig. Jeg skal kun snakke for meg selv i denne omgang. Jeg vil ha mest mulig av: Respekt Humor Ærlighet Åpenhet Empati Begjær Forståelse Konstruktiv kritikk Frihet Eksperimentering Nytenkning Erkjennelse Hud Små kjærestedrypp i hverdagen Sexy undertøy Fotball God mat (som jeg får bidra med minst halvparten til) Egentid til pubturer og fjellturer med kompiser, PS3 Sol og sommer Godt øl Jeg vil ha minst mulig av Overfladiskhet Botox Sjalusi Renkespill Sladder Såpeserier Mas og kjefting Egenrådighet Fittemakt (aka sexnekt når jeg ikke har vært flink/lydig nok) Krangel og beskyldninger jeg ikke skjønner noe av Ubegrunnede bekymringer Hva angår appelsinhud, føflekker og andre uvesentligheter som hefter ved våre kropper så bryr deg meg midt nedpå ryggen. Om hun bruker 75B eller 95D i BH størrelse så spiller det ingen rolle. OT: KateW har en julelyskondom på avataren sin, eller noe Fin liste!
Gjest MrFuckAlot Skrevet 13. januar 2011 #17 Skrevet 13. januar 2011 Stor rumpe og (proposjonerte) kraftige lår er sexy som faen. Pinnedyr er ikke akkurat seksuelt opphissende.
Gjest KateW Skrevet 13. januar 2011 #18 Skrevet 13. januar 2011 Bingo! Hørte jeg riktig, sa du 95D? En dame som bruker 95 D er lubben til ganske diger, med rimelig små pupper. Men hver sin smak! 2
Gjest KateW Skrevet 13. januar 2011 #19 Skrevet 13. januar 2011 Tråden delt. Kondomluediskusjonen kan finnes her Bond, mod Takk Bond!
Gjest Alfa Skrevet 13. januar 2011 #20 Skrevet 13. januar 2011 Her er kortversjonen; Jeg vil ha: Damer Jeg vil ikke ha: Damer som får meg til å tenke på menn. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå