Oliwia Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jeg kunne ikke hjelpe å huske min første virkelige kyss: det skjedde på et tog, i Russland, av alle steder! Min familie bodde i Finland i ca 5 år da jeg var ung (min far jobbet i Helsinki), og da jeg var 14, min mor og jeg tok en lang tog tur til Russland (Leningrad, Moskow). Min familie hadde noen venner som hadde arbeidsplass ved Moskow-ambassaden som hadde besøkt Skandinavia og var tilbake til Russland på samme tog, og de hadde sin 14 eller 15 år gammel sønn med dem. Mens mora mi og hennes vennine prattet i vår vogn kammer, V. (sønnen, mørkt blonde hår, noe atletisk, rød genser ... jeg husker alle detaljer!) inviterte meg til rommet deres for å vise meg noen bilder de hadde tatt fra turen deres. Så kan du forestille deg innstillingen: sitter side om side, se på bildene, han la armen rundt skuldrene mine, og etter noen minutter...det skjedd. Det følte så rart, men veldig godt på samme tid. Jeg glemmer aldri den følelsen. Så ham aldri igjen etter at turen var over. Hva med deg? Endret 12. januar 2011 av Oliwia
Stefan Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Man glemmer vel aldri det første skikkelige kysset. Det som sørger for de grensesprengende følelsene. Når jeg ble sittende å tenke etter, kom alt tilbake. Følelsen, pirringen. Det var en varm sommer der 3 fantastiske uker skulle tilbringes på feriestedet vårt. Jeg var 14, sjenert og uerfaren med jenter. Hadde bare opplevd nussing så langt. Ikke noen kyss. Vi hadde kort vei ned til en avsidesliggende strand. På grunn av dårlig fremkommelighet (egentlig ganske underdrevet ettersom det var en bratt skråning der vi hadde slått oss fordervet om vi skled og falt) var det bare ungdom der. Denne sommeren var det spesielt mange ungdommer som hadde funnet vei til denne stranden. Jeg var av de yngste der, og det var ganske så flaut med alle de lettkledde jentene. Det var ei som skilte seg ut. Hun var høyere enn meg, og hadde kommet langt i utviklingen. Fantastisk kropp. Hun sa hun var 15, men kunne være eldre også. Langt blondt hår, og knallblå øyne. Allikevel var det smilet som virkelig fikk meg trollbundet. Og jeg var ikke den eneste. Det var mange gutter som ble solbrent på ryggen den sommeren grunnet henne. En av de eldste gutta la an hardt på henne, men hun smatt alltid unna. Jeg lot være, fordi jeg visste jeg ikke hadde sjans uansett. Hun likte å smile til meg, og jeg trodde det var fordi jeg ble så flau og fikk en bul i badebuksa. Men hun lo ikke. Dagene gikk, og jeg fikk etterhvert inntrykk av at det lå noe mer bak enn bare det å gjøre meg flau og se på bulen min, men tok ikke sjansen på å gjøre noe med det. Hun kunne jo velge og vrake, så hvorfor skulle hun ha interesse av en 14-åring? Siste kvelden kom hun bort til meg og spurte om vi skulle svømme bort til en bortgjemt holme. Jeg kastet meg etter og svømte omkapp med henne. Hun vant overlegent. Da jeg kom opp av vannet, satt hun rett mot meg og smilte. Igjen kom følelsene pulserende til syne, og jeg gjemte meg litt før jeg fikk lagt meg på magen. "Det gjør ikke noe", sa hun. "Hva da?" "At du viser at du liker meg" "Åhhh... ok...." Det ble en lang pause, før hun skled seg nærmere. Hun strøk meg over håret, og rullet meg over på ryggen. Så møttes våre øyne, og alt skjedde i sakte film. Jeg strøk håret hennes bort fra ansiktet. Hun var veldig alvorlig. Fikk en litt bekymret rynke i panna. Slikket seg rundt munnen, og lente seg sakte mot meg. Jeg var helt satt ut. Leppene hennes møtte mine og jeg kjente elektrisitet langt inn i beinmargen. Hun la seg oppå meg, og jeg kjente tunga hennes mot min. Jeg kjente jeg pulserte hardt mot henne, og følelsene var så overveldende. Hun lukket øynene. Kysset varte sikkert bare et halvt minutt, men det virket som det varte i flere timer. Etterpå lå jeg der og bare nøt følelsene som strømmet gjennom kroppen min. Hun smilte og lo der hun studerte meg. Jeg måtte ha det største fårete smilet i manns minne. Deretter hoppet hun i vannet og spurte om jeg ville ha omkamp. Jeg kastet meg ut i vannet, svømte alt jeg hadde, og ble slått nok en gang. Vi holdt brevkontakt noen måneder, men så stoppet brevene å komme. Regnet med hun hadde truffet noen andre. Sommeren etter håpet jeg hun skulle være der, men jeg hadde ikke hellet med meg. Like etterpå solgte vi dette sommerstedet. Det ble iallefall noen flotte minner.
Gjest Katten. Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Damn Stefan, likte virkelig historien din! Min er egentlig alt for enkel: Var 11-12 år. Hadde møtt ei jente i bursdagen til en kamerat av meg, fra en annen skole. Noen dager senere hadde vi "date" hos ham. Skjedde ingenting der, men når hun skulle dra, sier kameraten min "Vel, her skal man kysse farvel. Ordentlig." Husker jeg hadde en skikkelig varm følelse i hele munnen etterpå, som varte ut natten. Vi drev nå og styrte et par uker, ble nesten til sex - men så drev vi fra hverandre.. Eller noe.
Oliwia Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2011 Bare to svar ... Hvor er romartikerne ? Stefan, jeg oppriktig-talt tror du har litterære talent!
Gjest birry93 Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Jeg var 13, og jeg og en kamerat hadde vært på kino. Det skjedde mens vi ventet på bussen hjem, plutselig tok han bare rolig rundt meg og ga meg et kyss, det var utrolig deilig, og ganske opphissende. :rødme:
Ziegel Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Damn stefan, føltes som om jeg leste en romantisk novelle fra norsktimene på videregående xD. Nice.
Gjest Raina Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Mitt fyrste ordentlege kyss tok plass når eg var 14, sørpe dritings i ei grøft. Ein fyr var so utruleg gentleman at han utnytta situasjonen, og klina til medan eg var halvt bevisstlaus. So dessverre inga romantisk solskinnshistorie her i gården.
Gjest Raindrops Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 Jeg var 12 år, og var sammen med fyren bare...fordi. Ingen fyrverkeri eller varme følelser der i gården, og jeg slo opp dagen etterpå på grunn av mangelen på det fyrverkeriet. Det var da jeg lærte at jeg ikke liker å kysse folk jeg ikke er forelsket i eller kåt på
Vulpes Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 Jeg husker ikke mitt første kyss. Kyssa og hadde kjærester fra jeg var rundt fire år :gjeiper:
Troilltøva Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Flott fortalt Stefan :rødme: Mitt første kyss husker jeg veldig godt, det var med en barndomskompis som jeg hadde vært "små kjæreste" med i barnehagealder og han er 2 år eldre enn meg. Jeg var 14 eller begynnelsen av 15 års alderen og han 16 år og nyoppkjørt på moped og brukte å cruise rundt med den blå mopeden sin Jeg husker jeg syntes det var så ekkelt at ingen viste interesse for meg i den alderen, syntes at "alle" hadde kjærester eller hadde kysset noen. Følte meg stygg og rar og alt det der. Men så begynnte han å vise interesse for meg av enn eller annen grunn, og ville møte meg i busskuret nedenfor i byggefeltet hvor jeg er oppvokst i. Jeg husker den spenningen, knisingen og så redd jeg var på samme tid for å treffe han og nervøs på hva som ville skje og ikke minst hvordan man skulle kysse hvis det var det han ville. De første gangene vi treftes så turte jeg ikke og kysse, han prøvde og overtale meg og forklare at det ikke var skummelt eller vanskelig. Så etter noen ganger og ha møttes i det busskuret uten og kysse så tok jeg meg til mot en dag at denne dagen skulle bli dagen. Og det ble den dagen og jeg heiv meg i det og satt meg på fanget hannes imot han, sånn at man skræver over fanget altså. og vi klinte og klinte leeenge :rødme: Det ble noen kline-møter til før han ikke ville mere, og ikke heller ville han være kjæresten min Men litt småromantisk med tanke på at vi er barndsomsvenner og var mye sammen i barnehagetiden, så ble han mitt første kyss også
Oliwia Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 15. januar 2011 (endret) Venter fortsatt på det.... Endret 16. januar 2011 av Oliwia
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #14 Skrevet 15. januar 2011 Jeg var 12-13 og nabojenta var året yngre. Vi vokste opp i samme nabolag og lekte masse sammen når vi var mindre. Etterhvert ble det jo spennende å utfordre hverandres kropp. Så det ble både kyssing og berøring av kjønnsorganer.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #15 Skrevet 15. januar 2011 Jeg husker overhode ikke. Ikke med hvem eller hvor.
Independent_ Skrevet 15. januar 2011 #16 Skrevet 15. januar 2011 Jeg var på ferie. Aner ikke hvor gammel jeg var, men ganske ung. Jeg hadde møtt en skikkelig kjekk norsk fyr der. Vi hadde flørtet fram og tilbake i flere dager og gikk vel egentlig å "ventet" på at den andre skulle ta trinnet videre. Siste dagen (er det ikke typisk) når vi stod sammen på en sånn turistattraksjon skjedde det. Vi var helt borte i øyeblikket, og etter hvert snur vi oss å ser at femti turister står å stirrer på oss.
Gjest Heloise Skrevet 15. januar 2011 #17 Skrevet 15. januar 2011 Husker ikke mitt første kyss jeg. Tror det var med verdens styggeste gutt da jeg var 13. Men det var vel ikke minneverdig heller, da Derimot husker jeg de mest viktige, som for eksempel med kjæresten min :rødme:
Gjest fireflies Skrevet 16. januar 2011 #18 Skrevet 16. januar 2011 Bortsett fra kyssing bak døra i barnehagen og kleine kyss på klubben fra da jeg gikk på barneskolen, så var mitt første kyss sånn: Jeg gikk i åttende klasse, og hadde nettopp fått vite at en av de mest populære guttene på trinnet like meg. Jeg husker veldig godt at jeg ikke syntes han var særlig sjekk i det hele tatt, men jeg ble selvsagt smigret av at en som alle andre ville ha, faktisk ville ha meg. Derfor bestemte jeg meg for å bli bedre kjent med han. På ungdomskolen hadde jeg mest guttevenner, derfor benyttet jeg meg naturligvis av hans kompiser for å komme i kontakt med han. Vi var ute sammen hver dag i flere uker, jeg, han og kompisene hans. En dag sendte han meg melding og spurte om jeg ville komme til han alene. Det er helt sprøtt, men jeg husker fortsatt hele dagen som om det var i går, selv om det er mange, mange år siden. Det regnet og jeg var så nervøs at jeg er sikker på at jeg skalv. Han var aleine hjemme, og vi satt på rommet hans i flere timer og bare pratet. Vi satt i senga hans, ca en meter fra hverandre. Plutselig reiser han seg opp, og sier: "Du liker Stage Dolls du?", og det gjorde jeg jo. Så han begynte å spille en CD av Stage Dolls. Vi fortsatte å prate, helt til "Hard to say goodbye" kom på. Da ble vi helt stille begge to. Følelsesladet stemning kan man vel si . Da refrenget startet, satte han seg inntil meg, tok tak i ansiktet mitt, og kysset meg. Eller begynte å kline med meg, blir vel kanskje mer rett. Så satt vi der da, holdt hverandre i hånda, og prata litt til, før vi dro ut.... Med kompisene hans På kvelden fulgte han meg hjem. Da sto vi ute i minst ti minutter og bare holdt rundt hverandre og kysset. Så var det oss to frem til sommern, men da vi startet i niende ble det slutt. Han var vel egentlig ikke bare den jeg fikk mitt første ordentlig kyss av, men også den første jeg ble forelska i
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 16. januar 2011 #19 Skrevet 16. januar 2011 Jeg hadde besøk av ham. Vi satt på senga mi, og han satt på min venstre side. Vi hadde sverma for hverandre en stund, og så tok han initativet til kysset. Det var fuktig, rart, og uvant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå