AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Finnes det facebook logg, altså en oversikt over alle samtalene man har hatt og alt innhold?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 jeg tenker om man er i konflikt for eks og vil gi "bevis" for noe som er blitt sagt/fortalt o.l. egentlig litt rart om det ikke skulle være det, på samme måte som at msn har det :klø:
LetThemEatCake Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Jag deletade allt på min logg för några månader sedan och sedan använde jag en applikation som sammanfattade årets statusuppdateringar, inklusive de uppdateringar jag raderat.. Så någonstans ligger det ju kvar. Det är därför man alltid ska tänka sig för innan man publicerar saker och ting på nätet! Det går aldrig att ta bort helt. Google cachar ju kopior hela tiden och andra hemsidor hämtar information osv.. :gjeiper: Och även om något mot förmodan skulle försvinna helt så är det inte så svårt att återskapa informationen.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 ser nå at jeg kanskje ble litt missforstått jeg mente ikke status oppdateringer, men en logg over alle samtalene i chatten på fb.
LetThemEatCake Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Nej, inte vad jag vet. Det skulle vara om det finns en applikation till det också. :gjeiper: Google är bra till sådana frågor!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 Mener du for å se om noen har chattet med noen? Et steds i systemet fins det vel, men det er jo enkelt å slette logg når man snakker med noen da.
Gjest Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 Nei det finnes ikke. Har lett etter dette selv og finner bare applikasjoner til firefox og andre internet browsere.
antibac Skrevet 12. januar 2011 #10 Skrevet 12. januar 2011 (endret) Mulig at Facebook tar vare på slike logger, men de er nok ikke tilgjengelig for offentligheten. Endret 12. januar 2011 av antibac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå