heidirf Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 hei noen her som vet hvilken barneserie jeg snakker om? husker den handlet om dyrefamilier som må rømme fra hjemmene sine osv.. handlet mest om to rever med dialekt (om ikke jeg husker feil),var en grevling med dem også noen fugler.. ordentlig tegnefilm/barnetv. husker den gikk når jeg var mindre,er 22 nå,så klarer ikke huske navnet!! er det noen her som skjønner hva jeg snakker om?
Timseh Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 (endret) JA! Vet hvilken du mener, men husker ikke hva den heter. Åå, den var så gøy husker jeg. Den store flukten? eller tar jeg feil? googlet litt, da kom dette opp: Den 1. het "Flukten fra Dyreskogen". Deretter ble de døpt om til "Livet i hjorteparken" Endret 12. januar 2011 av HenLu
Gjest hogwash Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Flukten fra dyreskogen? http://no.wikipedia.org/wiki/Flukten_fra_Dyreskogen
Gjest Raindrops Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Det er synd den (såvidt jeg vet) ikke er mulig å få tak i på dvd
juliane Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 "Ikkje få panikk, ikkje få panikk! Kyy, kyyyy!" 1
Gjest Alligator Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 (endret) JA! Vet hvilken du mener, men husker ikke hva den heter. Åå, den var så gøy husker jeg. Den store flukten? eller tar jeg feil? googlet litt, da kom dette opp: Den 1. het "Flukten fra Dyreskogen". Deretter ble de døpt om til "Livet i hjorteparken" "Flukta frå Dyreskogen" var sesong 1, "Dyra i hjorteparken" sesong 2 og "Dyra frå hjorteparken" sesong 3 (på norsk, altså). Serien het "The Animals of Farthing Wood" på originalspråket. Kan kjøpes i engelsk versjon her: http://www.play.com/Search.html?searchstring=The+Animals+of+Farthing+Wood&searchtype=allproducts&searchsource=0 Endret 12. januar 2011 av Alligator 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå