Oliwia Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Hva er den mest risikable ting du noensinne har gjort ? (fallskjermhopping, bungee-jump, one night stand ? hva ellers ?) Hva er din risiko terskel ?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Jeg jobber i fengsel, og det mest risikable jeg har gjort må vel ha vært å si nei til ustabile fanger som man ikke vet helt hvor man har. På fritiden trives jeg best i sofakroken, og har egentlig ikke behov for å hoppe i fallskjerm o.l.
NinaL Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Reise til et fremmed land uten å kjenne noen der - for å følge en drøm?
Envy Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Jeg synes det var ganske risikabelt den gang jeg var ung og dum og ble med fremmede menn hjem fra byen
Cordelia Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 (endret) Gått opp en fjellside i november med tung sekk på en glatt islagt sti og flere hundre meter rett ned.Hadde jeg snubla der kunne det fort gått galt. Men det var vi gamle dager det. Er blitt så pysete av meg nå, enda det ikke er ti år siden engang Endret 12. januar 2011 av Cordelia
Gjest Instamatic Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Jeg synes det var ganske risikabelt den gang jeg var ung og dum og ble med fremmede menn hjem fra byen Henger meg på denne
LetThemEatCake Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jag knarkade ganska hårt en gång i tiden.. Och så har jag beblandat mig med väldigt creepy människor med vapen. Men det är längesedan nu! Jag hade anorexi i flera år också, men det räknas nog inte då det knappast var frivilligt. :gjeiper: Jag har åkt en hel del långfärdsskridsor också, ibland hör man hur isen knakar till bakom en. Det är lite läskigt! Min tröskel går där nackdelarna överväger fördelarna. Om det statistiskt sätt är större risk att dö än att överleva något så gör jag det ju inte, haha. Endret 12. januar 2011 av LetThemEatCake
Cordelia Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 Min tröskel går där nackdelarna överväger fördelarna. Om det statistiskt sätt är större risk att dö än att överleva något så gör jag det ju inte, haha. Veldig fornuftig leveregel det der
feuerstein Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 Blitt beskutt. Natthopp uten klarert landingsfelt, pga griseflaks (et par cm til siden ved landing) ble jeg "bare" hengende fast og ikke spiddet gjennom magen. Kjørte bil altfor fort da jeg var ung, hadde et par episoder der som jeg aldri har skjønt hvordan gikk bra.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #10 Skrevet 12. januar 2011 Jeg synes det var ganske risikabelt den gang jeg var ung og dum og ble med fremmede menn hjem fra byen Den her kjenner jeg meg igjen i. Å det som værre var, jeg ga menn inntrykk av at jeg var intressert å fikk de til å følge meg nesten hjem, når vi kom i nærheten av hjemmet mitt så sa jeg at mannen min sikkert ikke ville satt pris på at jeg hadde med følge hjem. Selvsagt var det løgn, men når jeg tenker på det nå så skjønner jeg ikke ossen jeg turte det. Jeg kunne jo risikere at de følte seg lurt å ble forbannet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå